Stressiz Bir Gün İmkansız! [Cointurk 19. Projesi] batuhan#8034

in #cointurk6 years ago

  • HER AN STRESLİYİZ=>

Merhaba arkadaşlar gerek mesleğim gereği gerek aile yasantım sosyal cevrem maddi manevi yani kısacası her an beni strese sokucak seylerle bas basayım :D Sabah kalk ıse gıt işte tonlarca telaş sorumluluk sinir stres.Eve gel evde birsürü kavga gürültü :D Dışarı çıkıyorum arkadas ortamım garip. Cepte desen para yok :D Su hayatta anlayacagınız yolunda gıden bırsey yok :D E halıyle stres hayatımın vazgecmılmezi oluyor :D Hatta günümüzde stresten para kazananlar bile var örneğin çağımızın trendi stres çarkı :D

 Fakat ınsan birsüre sonra alısıyor bu strese bu tempoya bu olumsuzlulara. Alısıyor alısmasınada her ınsanın oldugu gıbı benımde patlama noktam oluyor. Hersey ust uste gelıp ıyıce koseye sıkıstımda stresimi müzik dinleyerek atlatmaya calısıyorum.Neden muzık dıye soracak olursanız muzıgı acıp kulaklıgı taktıgımda baska dunyalara göçüyorum. Bazen dertsiz tasasız mılyoner biri bazen kucuk bı kasabada oldumu bazende daha fazla streslı olaylar ıcınde buluyorum kendımı :D Ama ne olursa olsun bu bana ıyı gelıyor cunku yenı duygular yasayarak 1 sn bıle olsa uzaklasıyorum dunyadan. Kurduğu hayallerde bıle strese giren insan ne kadar uzaklasıosa o kadar uzaklasıyorum. Benım gıbı olan arkadaslar varsa müzik dinleyin derim azda olsa işe yarıyor...


Sonraki projenin konusu rock müzikleri olsun derim...