Steemit ve sonrası[Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

steemit.jpgSteemit'e gireli neredeyse 3 ay oluyor. Daha dün gibi ilk girdiğim gün aklımda (Kebapçıda yemek beklerken üye olmuştum bu arada). Arkadaşımın önermesiyle üye olduğum bu sitede bir çok kullanıcının blogunu okumaya çalışıp oy vermeye çalıştığım ve sistemi tanımaya çalıştığım bir dönem oldu(halen daha devam ediyorum). Bu platform sayesinde daha önce çektiğim gezi fotoğraflarım daha değerli gelmeye başladı. Sonuçta her paylaştığımız içerik bize bir kazanç sağlıyor. Sonra yarışmalara katılır oldum (#kusadasi ekibine bu arada çok teşekkür ederim). Büyük ihtimalle bazen günde 2-3 saatimi steemit içerisinde geçiriyorum. Ayrıca sürekli önerdiğim için tanıdıklarımdan 10-15 arasında üye olanlar bile oldu.Sanırım diğer sosyal platformlardan çok kullanıyorum diye düşünüyorum.Hatta bu dönem için steemit için bir çok görseli kendim tasarladım bile hem platforma yararı olsun hemde kullanılsın diye gif bile yaptım. Kısacası kendimi gittikçe daha da platforma yakın hissediyorum.
cointurkgif.gif