Yaşam Kalitenizi Yükseltmek Sizin Elinizde [Cointurk 28. Projesi] fatih#8532

in #cointurk6 years ago

kaliteli-yasam.jpg

Herkesin aklında aynı soru vardır. Yaşam kalitemi nasıl yükseltebilirim? Aslında yaşam kalitesini yükseltmek için gereken şeyleri insanın kendisine sorması ve bunu yaşayarak görmesi gereken şeylerdir. Kendinizi keşfedin işte bu yaşam kalitesini yükseltmekte en büyük etmendir.

Kendinizi en mutlu hissettiğiniz anlar nelerdir? Bu sorunun cevabını bulduğunuzda işler daha kolay olacaktır. Bana soracak olursanız mutlu bir birey kaliteli bir yaşam sürmektedir. Güzel bir yaşam sürmek için para vs. maddiyat gerekmiyor. Benim kaliteli yaşamdan anladığım sakin ve mutlu bir hayattır.

Bir insan nasıl mutlu olur sorusuna cevap arayalım. Kendimden örnekler vereceğim fakat bunlar basit ve herkesin uygulayabileceği basit örnekler olacak. Sabah uyandığımda surat asmak yerine aynanın karşısına geçip gülümsemekle başlıyorum. Tabi yalnız yaşamasaydım aileme gülümsemek beni daha mutlu edecektir. Fakat bununlada yetinmek gerekiyor. Eminim güne pozitif başlamanızı sağlayacaktır. Toplu taşıma araçlarına bindiğinizde insanlara gülümseyin yardımcı olmaya çalışın iyi birey iyi bir hayat demektir. Etrafınızdaki pozitif bakışlar sizi onurlandıracaktır. Size verilen görevleri zamanında hatta yapabiliyorsanız daha önce bitirmeye çalışın çalıştıkça kendinizi farkedeceksiniz. Ben yapabiliyorum dedikçe kendinizie olan güveniniz artacaktır. Bunun gibi daha birçok şey sizi hayatınızda başarıya yani yani kaliteli bir yaşam kapısını size aralayacaktır.

Hayatınızı yönlendirmek ve hayattan zevk almak sizin elinizde siz bütün insanlardan farklısınız. Hayatı boş geçirmek yerine çabalayın. Farklı olduğunuzu hissettiğiniz an yaşam kalitenizin yükseldiğini hissedeceksiniz. Mutlu bir ve kaliteli bir yaşam dileğiyle yazımı sonlandırıyorum. Hepinize teşekkürler.

Sort:  

Merhabalar, elinize sağlık, güzel bir yazı hazırlamışsınız. ☺️

Congratulations @baymuhendis! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!