Steemit Candır Can :) [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhabalar Değerli okurlarım,

Hadi kahvenizi veya çayınızı alın sizlere steemit hikayemi paylaşmak istiyorum :) En başta kuşadasına sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum bizleri bu değerli projelerinde yer verdiği için hiç bir karşılık beklemeden steemit de Türk topluluğuna katkı sağladığı için çok teşekkür ederim.

2222.jpg

Ben normalde internette sürekli aktif takılan bir insan değilim. Son zamanlarda sanal paraların popüler olduğundan bu yana dikkatimi çekmeye başlamıştı ve dedimki bu paraların geleceği olabilir araştırmalar yaptım bu araştırmalarım sonucunda Steemit'e rastladım dikkatimi çekti insanlar çok güzel yazılar paylaşıyordu, açıkcası paylaştıkları yazıların altlarındaki dolarları gördüğümde heyecanlandım :) Dedim bende başarabilir miyim acaba sonra bende havadan sudan bir şeyler yazdım baktım bana hiç böyle upvoteler gelmiyor.

Sonra bir gün bir kişinin profilini incelerken kuşadasını keşfettim aradığımı işte bulmuştum. Sonrasında projelerine yazmaya başladım ufakda olsa bir kazanç elde etmek beni motive etti hem eğlenerek para kazanmak hoşuma gitti. Hepinizi seviyorum dostlarım yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle :)