BEN KİMİM? [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

PicsArt_02-05-04.24.24.jpg

Merhabalar ben Büşra. 24 yaşında Bursa'da yaşayan bir elektrik mühendisiyim. Kripto parayla, internet üzerinden para kazanmakla pek ilgilenmezdim. Hatta hiç ilgilenmezdim. Metroda, işte, arkadaş ortamında, markette, manavda kısaca her yerde bir coin muhabbetidir gidiyordu. Kardeşim de coin dünyasına gözü kapalı atlayınca ne oluyor yahu dedim bu iş gerçekten öyle kolay mı? Çağ bu yönde ilerlerken, insanların buralarda gerçekten bir şeyler elde edebildiğini görünce dikkatimi çekti, kabuğumu kırıp bir köşesinden başlayayım dedim ve steemitle girdim bu aleme.Ne kadar kullanırım bu kripto işini bilinmez ama şimdilik bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Şu ana kadar beni bu mecraya adapte eden ve hala kullanmamın en büyük etkeni ise Kuşadası projeleri:) Bu vesileyle sizlere de bir teşekkür etmiş olayım Kuşadası ailesi.
Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.