Fighting to stress💥 [Cointurk 19. Projesi] (busra#1904)

in #cointurk6 years ago (edited)

IMG_20170129_154217_422.jpg

Stresle nasıl başa çıkarsın? Bu sorunun bir çok cevabı var benim için. Stresle savaş tekniklerim bol yani:)
Bu devirde akıl sağlığını yitirmeden stressiz bir hayat zor. Stresle başa çıkmayı da yaşarken yavaş yavaş öğreniyor insan. Doğal bir savunma mekanizması geliştiriyor kendine.

20180306_205159.jpg

Gelelim stres savaşlarına. Stres benim hayatımın büyük bir parçası değil. Ama oldumu da çözmek için çabalarım. Eğer stresimin nedeni benim çözüme kavuşturabileceğim bir şeyse minik bir hava değişikliğiyle yürüyüş yaparım. Gidebiliyorsam genelde deniz kenarı tercihimdir çünkü mavisine,esintisine,özgürlüğüne hayranım. Yürürken de düşünürüm bu stresli durumdan nasıl çıkarım bu derdi nasıl çözerim diye.
Eğer stresimin nedeni benim çözemeyeceğim bir şeyse, olayın akışına müdahale edemiyorsam uyurum:) Çünkü herhangi bir şeyle uğraşmak bana derdimi unutturmuyor. Zihnim o konuda o kadar baskın çalışıyor ki onu durdurmanın tek yolu uyuyarak zihnimi devre dışı bırakmak. Bir nevi kaçmak.
Gündelik stresler olan yoğunluk,trafik,uykusuzluk, geçim,yorgunluk vb. içinse hiçbir şey yapmıyorum. Onlar artık hayatımın bir parçası ve onları görmezden gelerek kurtulabiliyorum. Aslında sanırım gündelik streslerden ailemin sevgisine sığınarak kurtuluyorum.

Bir sonraki konu gezilen turistik veya güzel bir yerin tanıtımı olabilir.