Hobisel şeyler (Cointurk 14. Proje)

in #cointurk6 years ago (edited)

Filterloop - 2018.02.14.12.31.23.jpg

Hobilerimin hepsini içeren bir fotoğraf çekmek istedim ve sonuç bu oldu. Aslında ben onlara hobi değilde kaçış kapısı diyorum. Beni dünyanın günlük telaşlarından,insanlarından,yorgunluklarından,kırgınlıklarından kaçırmayı başaran birer kahramanlar.
Çocukluğumdan beri yalnız olmayı, kendimle kalmayı hep çok sevmişimdir. Sanırım hobilerimde bu yalnızlık tutkumla beraber büyüdüler. Kitap okumak,resim yapmak,müzik,yazı yazmak,nereye olduğunu bilmeden uzun uzun yürüyüşler yapmak.. Gerçi kitap okumak biraz acı verici oluyor benim için zira kahramanlarla sıkı bir bağ kuruyorum ve kitap bitince onları unutmak biraz vaktimi alıyor😶 Bir türlü beceremediğim ama yapmaktan da vazgeçemediğim resim çizme hevesim var birde. Hele müzik dinleyerek resim çizmek var ki o arada beni uzaya gönderseler ruhum duymaz. Yuh bu biraz abartı oldu. Tamam atmosfer çıkışına doğru farkederim sanırım. Ama bunların hepsinin üstünde bir şey var ki Rabbimin bana doğuştan verdiği bir sevgi. Yazmak.. Kendi içimi kendime anlattığım bir yüzleşme seansı. Derdim mi var yazarım, mutlu muyum yazarım, öylesine saçmalayasım mı var yazarım. Ama artık yazmayayım sanırım bu kadar anlatmak yeter😊 Okuduğunuz için teşekkürler.
Bu projeden kazanacağım miktarı power up yapacağım.