Stres mi o da ne? [Cointurk 19. Projesi] (zafiran#5759)

in #cointurk6 years ago

*Stres bana göre insanların zor durumlar karşısında kendi vücudunda hissettiği sıkıntılı düşüncelerdir. Stresle baş etmenin en kolay yolu stres yapmamaktır, bunu becerebilmektir.
Ben bunu becerebidiğimi düşünüyorum. Stres yaratan durumların gerçekleşmesine izin vermiyorum. Beyini düşünceler etkiler...
~Stres durumunda düşüncelerinizi başka yerlere çekerseniz stresten kurtulursunuz benim gibi :)
Bide şu "Dert etme, dua et" sözü beni çok etkilemiştir. Çok sıkıntılı bir durumda vakit namazımı kılmadıysam namazımı kılar huzura kavuşurum. Dua ile o stresli durumun geçmesi için Rabbime ellerimi açarım. Bu beni rahatlatır çoğu kişiye de bu tavsiyeyi verdiğimde bana geri dönüşlerde rahatladıklarını söylemişlerdir. :)

  • Bir sonraki proje içinse yaşadığımız bi komik anı vs. anlatma olabilir diye düşünüyorum. Teşekkürler Kuşadası :)
    #steemit #busy #stres
Sort:  

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @blcblc.