Yıllar önce bugün [Cointurk 26. Projesi] (zafiran#5759)

in #cointurk6 years ago

Öncelikle projelere uzun zamandır katılamıyordum bu projeyle yeniden başladığım için mutluyum.

-23 Nisan 2003 : Birinci sınıftayım ortak köy okulunda okuyordum. Köy içinde elimizde bayraklarla yürüyüşe çıkarmışlardı bizi. Yüryüşten önce tuvaletim gelmişti aşırı sıkışmıştım. Öğretmenimiz kimse yerinden kıpırdamasın deyince tuvalete gitmeye korktum. Yürüyüşe başladık ben bi ara kıvranmaya başladım ve saldım gitti :) Orta sıralardaydım biri görür diye çok korkuyordum. Kokusuda duyulsaydı yerin dibine girerdim yaklaşık 1 saat yürüttükleri için havada sıcaktı kurudu. Kimse farketmeden olayı atlatmıştım. Ama evde annemle müsabakamız ağır geçti :D

*23 Nisan Ulusal EGemenlik ve Çocuk Bayramı tüm çocukların kutlu olsun. Bu bayram için başkomutan M. K. Atatürk e minnettarız. Kuşadası yetkililerinede bu proje için teşekkürü borç biliriz...

Sort:  

This post has received a 0.45 % upvote from @drotto thanks to: @blcblc.