[Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemit bana neler katdı?

Steemit'le daha yeni tanışdım.Ve daha yeni yeni öğreniyorum. Ama yinede bu projeye katılmak istedim.Aslına bakarsanız her yeni uye gibi benimde hayalim para kazanmak

Ama bana ne katdi diye sorarsaniz . Bence en büyük katkısı yazmayı ve öğrenmeyi öğretiyo bize steemit.Yani spam yaparak , reklamlara tıklayarak vb gibi yollarlada para kazanmak mümkün ama steemitin bu üret ve kazan sistemi bence benim gibi burdaki bir çok insanı motive ediyor.Çünki insanların senin yazdıklarını okuması yorumda bulunması çok güzel bir hiss aynı zamanda heyecanverici.

Bu platformda daha yeniyim ve duyduğum kadarıyla yeniler bazen daha erken pes edebiliyormuş ama benim öyle bir fikrim yok.Bu ortam olduğu sürece bende burda olacağım.Herkese bol kazançlar yorum atarak destek olursaniz sevinirim.@kusadasi'na bu projeleriyle bize destek olduğu için teşekkür ederiz.