23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı - [ Cointurk 26.Projesi][Canary10#5440]

in #cointurk6 years ago

Herkese merhabalar arkadaşlar. Öncelikle böyle bir etkinlik yaparak Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün mirasını dünyaya unutturtmayan kusadasi sayfasına teşekkürlerimi sunuyorum.

23 Nisan'da bilirsiniz stadyuma gidilir ve pankartlar açılır ve kareografi yapılır. 15 sene falan oluyor 23 Nisan'a daha vakit vardı ve orda pankart açılcak öğrenciler seçiliyordu. İsimler açıklanmıştı fakat benim ismim yedek listedeydi o an çok üzülmüştüm yaklaşık bir ay kala bir çocuk çıkmak istediğini söylemiş ve ben de fırsattan yararlanarak yedek listeden direk asıla geçtim çok büyük mutluluktu bu benim için. ilk stadyuma girişimi asla unutamam daha 23 Nisan Gününe vakit olmasına rağmen provalar için gidiyorduk stadyumlara. Bizler seyirci koltuğunda oturup provlara yaparken bir yandan gözümüz de aşağıdaki stadyumdaydı orda liseliler gruplar halinda oyunlar düzenliyor şiirler okuyolardı atmosfer muhteşemdi pankartlarımızı aynı anda kaldırıyorduk ve muhteşem kareografi oluşturduyoduk her okulun öğrencileri üstüne düşen görevi yapıyorlardı. Bizlere anonslar yapılıyordu bizde ona göre önümüzdeki pankartları çıkartıp kaldırıyorduk prova günleri muazzam geçiyordu herkes 23 Nisan Gününü sabırsızlıkla bekliyordu.

23 NİSAN GÜNÜ

O gün gelmişti ve heyecan vardı bende Mustafa Kemal Paşa'nın en güzel mirasıydı o gün benim için ve bu görevi benim de tam yapmam lazımdı. Kahvaltı yapmadı diye hatırlıyorum çünkü sabırsızlıkla gitmek istiyordum okulun önünde buluştuk herkes çok keyifliydi okulun tahsil ettiği servislere binerek stadyumun yolunu tuttuk herkes kendi yerine geçerek pankartları kaldırdı aşağıda da gösteriler sürüyordu o gün çok müthiş bişeydi Ulu Önderimizin böyle güzel gün armağan ettiği için minnettarız onun mirasını her zaman hatırlacağız.


Görsel Kaynak

HER ZAMAN TÜRK GENÇLİĞİNE GÜVENİYORDU !

IMG_5292.JPG

Sort:  

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve çocuk bayramımız kutlu olsun.. Her sözü bir ders niteliğinde olan ulu önderimiz Mustafa Kemal Atatürk ü de saygı, sevgi ve mimnet ile anıyorum..