Bu stres için çarelerim.. [Cointurk 19. Projesi] Discord kullanıcı efekarakas#8207

in #cointurk6 years ago (edited)

Stres denilince akla ilk gelen şey bence psikoloji. Düzgün bir piskolojiye sahip bi insan sterese sahip olmaz
uzmanlar bu konuda hep uyarıyor. Stresten uzak durun çünkü çok ciddi sağlık problemleri oluşturuyor.

doktor_dur.jpg

Benim nacizane tavsiyelerim olacak yazımı okuyan steemit sakinlerine; çok kafanıza takmayın, herşey gelip geçici. Tıpkı biz gibi. Hayat kafaya takılmayacak kadar kısa. Yarın öbür gün stres yaptığımız şeyler yüzünden hep pişman oluyoruz. Ama nedense buna hiç dikkat etmeden yine aynı hataya düşüyoruz. Kimileri yollara düşüyor, kimileri yemek yapıyor, kimileri işlerine kafalarını veriyor. Ben yemek yapan taraftayım.

indir.jpg

Ne zaman kafam birşeylere takılsa kafam atsa bunalsam kendimi mutfakta buluyorum. Yemek yapmak çok rahatlatıyor. Hemen google amcaya soruyorum, hiç bilmedigim şyler yapıyorum hemde yeni tarifler öğreniyorum. Benim en etkili çözümüm bu. Herkese tavsiye ederm.
Yeni projem yine kişisel olsun isterim sevgili kusadasi ailesi.

Paylaştığım resimler dikkat şeysi

Sort:  

Congratulations @efekarakas! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @efekarakas! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!