steemit [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar. Steemit'le bağlantım arkadaşım sayesinde oldu. Öğrenci olduğum için bu tarz sitelere meraklı biriydim hep. Steemit'i öğrendikten sonra hayatımda ilk defa kripto para konusunda farklı bilgiler öğrendim. Öğrendiklerimi paylaştım. Paylaşmaya da devam ediyorum. Elimden geldiğince paylaşmaya da devam edeceğim. Steemit benim için biraz farklı bir yapı. Bu tarz şeyleri hep merak etmişimdir ama çok fazla böyle mecralarda bulunamadım.
Stemmit ile tanıştıktan sonra girişimciliğin önemini kavradım. Artık bir yerden başlamak gerekiyordu. bunun üzerine bazı ünlü iş adamları veya sosyal medya kurucuların hikayelerini okudum. Örnek olarak Pierre Omidyar:
Pierre_Omidyar-1024x512.jpg

1995 yılında tek başına AuctionWeb adında kişisel bir web sitesi kuruyor. Bu sitenin amacı internet ortamı üzerinden açık artırmayla bilgisayar ekipmanları satmak. site kısa bir süre içerisinde çok popüler olup site çok yoğun kullanıcıya ulaştı. Mevcut sunucular bu yoğunluğu kaldıramayınca Omidyar’ın daha büyük sunnucular kiralaması gerekti ki bu da maliyetleri arttırdı. Pierre Omidyar sonunda bu satışlardan komisyon almayya başladı. Ancak bu sefer de sonuçlanan açık artırmaların para transferleri ve komisyonları toplamak ciddi bir iş yükü haline geldi. Bunun üzerine Pierre Omidyar para akışını yönetmek üzere bir kişiyi işe aldı.

1996 yılında 250 bin, 1997 yılında ise 2 milyon ilan verilenn AuctionWeb günümüzde eBay olarak bilinir. 1997 yılında 2 milyon ilan listeleyen eBay, aynı yıl 6.7 milyon dolar yatırım aldı. O yıl şirketin başına başkanı olarak Meg Whitman aynı zamanda ünlü bilgisayar markası HP’nin de başkanıdır..

Arkdaşlar bunun gibi birçok hikaye ile karşılaştım. başlangıç olarak Steemit'in bana faydalı olacağını düşündüm. Böylece Steemit hayatımda büyük bir değişikliğe yol açtı. Okuduğunuz için Teşşekürler