Tekrar Merhaba :) [Cointurk 18. Projesi] ekremc#1967

in #cointurk6 years ago

Steemit ailesine geçen hafta katılma fırsatı buldum. Bölümden arkadaşım olan ve aynı zamanda ev arkadaşım olan @kemalyokus kardeşim sayesinde steemit ile ve sizlerle tanışma fırsatı buldum. İlk günler inanamadım ama seyredince ve birazda kendim araştırınca artık benimde katılma vaktimin geldiğini düşündüm.

Sakarya'da iktisat bölümü okumaktayım şuan.. Yaşım 24 ilgi alanlarımın arasında futbol ve edebiyat var. Özellikle edebiyat ile paylaşımlarımla beğeni toplayacağımı düşünüyorum. Ruh halime göre içerikler üreterek fikir, duygu ve düşüncelerimle temelini attığım yazılarımı sizlere sunacağım. Bu arada kendi şiirlerimi zamanla teker teker paylaşacağım. Daha hiç bir yerde yayınlamadığım şiirlerimi sizler ilk okuyanlar olacaksınız. Yazımı şuan okuyan herkesi saygıyla selamlıyorum. Kalın sağlıcaklar.

(Her beğeniyi hoş geldin olarak kabul ediyorum :) )

7IcNIAqn_400x400.jpg

Sort:  

Bgoos

😍😍😍😍😍

Ben de bu hafta katıldım. Hepimiz için hayırlı olsun :)