Steemit Farklı Bir Dünya [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Bende bir arkadaşım aracılığı ile bu platformda yer almaya başladım.İlk zamanlar pek bilgi sahibi olmadığımdan bazı şeyleri anlayamıyordum açıkcası sıkıcı geliyordu.İlerleyen zamanlar da araştırıp bigi sahibi olarak Steemit'in gerçekten harika bir platform olduğunu anladım.Her konuda makale,yazı,resim video bulmak mümkün.Yemek tarifleri bile mevcut.

Diğer sosyal medyalardan daha farklı ve daha anlamlı içerik üretiyoruz,kazanıyoruz,bilgi sahibi oluyoruz..
Steemitle tanıştığım gibi aynı zamanda Bitcoin ve diğer altcoinlerle de tanışmış oldum.Kripto paralardan haberim bile yoktu.Kendi çapımda ufak yatırımlar yapmaya başladım ve kazandıkça daha çok zevk aldım.Yaklaşık 2 aydır bu platformu tanıyorum.Bazen keşke daha öncelerde tanışaymışım diyorum kendime.Steemit sayesinde kendimi de bazı alanlarda geliştirdim.Bazı şeylere bakış açım değişti.Piyasalara,haberlere finansal durumlara vs.

Bence Steemit hakkında daha çok inasanın bilgi sahibi olması lazım.Bu konuda çalışmalar zaten yürütülüyor.Kuşadası'da bu konuda bu alanla ilgilenen insanları bilgilendirme amaçlı bir çok projeye imza atıyor.Bu bence de gerçektem harika bir fikir.Steemit ailesine sevgi ve saygılarımla.

Sort:  

This post has received a 2.09 % upvote from @drotto thanks to: @emirhan1.

Congratulations @emirhan1! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @emirhan1! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!