Gobaba ile STEEM / TL Transferi Gerçekleştirebileceğiz [CPXTurk&Gobaba Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Herkese selamlar arkadaşlar, size duyduğumda çok sevindiğim bir haberi paylaşmak istiyorum.

Hepinizin bildiği gibi kripto paralar gün geçtikçe yaygınlaşmakta ve geçmekte olan alanlar çoğalmaktadır. Fakat henüz Türkiye'de ne yazık ki gereken bilinç tam olarak oturmamıştır. Zamanla projeler sayesinde @kusadasi ve ekibinin desteği ile daha çok kişiye ulaşacaktır.

Bu projelerden en önemlisi geçtiğimiz günlerde hayata geçirilmiş durumda. Kusadasi ekibinin Gobaba kripto para borsası ile yaptığı anlaşma sonucunda önümüzdeki günlerde STEEM / TL transferlerini çok düşük komisyonlarla gerçekleştirebileceğimizi öğrendim. Bayramdan önce bu çok güzel bir haber oldu. Çünkü daha önceden Steemit hesabıma yatırım yapmayı istesemde araya giren aracılar yüzünden ve yüksek komisyon miktarlarından dolayı bu düşüncemi hep erteliyordum. Gobaba aktif olarak çalışmaya başladığında bu işlemleri gerçekleştirebileceğim.

coinplugturk referansı ile Gobaba sitesine üye olma fotoğraflarımı aşağıda paylaşıyorum. Teşekkürler kusadasi & Gobaba

Kayıt adresim: fatih.arslan85 @ hotmail.com


Sort:  

Proje kapsamında bazı kurallara uyulmamıştır. Düzelttikten sonra discord destek ekibimizle iletişime geçiniz.

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

merhaba, yazıya kayıt olduğum e-mail adresini de ekledim, rica etsem ilgilenebilir misiniz? teşekkürler