Merhabalar ben geldim [Cointurk 18. Projesi][finished#6637]

in #cointurk6 years ago

indir.jpg

Merhaba steemit ve cointurk ailesi.Ben Efe Karakuş.20 yaşındayım.@marianon cenk ile ev arkadaşıyım.Maddi sebepler ile uzun zamandır iş arayışındaydım fakat okul yoğun olduğu için işte çalışmak zor oluyordu.Cenk sayesinde burada birşeyler paylaşarak para kazanmak için bu işe giriştik umarım hayırlısı ile işin altından kalkabilir.

3.Sınıf endüstri mühendisliği öğrencisiyim.9 yaşında ikiz kız kardeşlerim var.Bursalıyım.Genelde okul projelerinde yer alırım.Üretim planlama konusunda uzmanlaşmak istiyorum ayrıca yazılıma merağım var.Kısaca böyle kendimi özetledim.İnşallah birlitke güzel projelerde yer alacağız.

Sort:  

aramıza hoşgeldiniz🙋‍♀️
umarım beklediğiniz gibi olur her şey:)

Congratulations @finished! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @finished! You received a personal award!

Happy Steem Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!