Sevgili Arkadaşlarım Artık Steemitte [Cointurk 18. Projesi] galip#2424

in #cointurk6 years ago

Merhaba sevgili arkadaşlarım,bu projede biraz farklı biraz değişik olmuş.Projeyi aynı gün görüp hemen arkadaşlarıma haber saldım aslında baya bir kişiye haber ettim ama 3 tanesini anca ikna edip buraya kayıt ettirebildim.Arkadaşların üyelikleri dün ve bugün onaylanmış ve hepsi katılım kurallarını gerçekleştirmişler,sanırım benim de buradan bilgi vermem gerekiyor.

  • @mecoo DİSCORD= mecnunözcelik#0662

Sevgili kardeşimi Manisa'dan tanıyorum,buranın bana kattığı en iyi dostluklardan biridir diyebilirim.

Kendisi yiğenim olur,kız kardeşimin oğlu.

Kendisiyle aynı işi yaptığımız için tanışıyoruz sürekli konuşuruz.

Sort:  

Hey @galipoztas, great post! I enjoyed your content. Keep up the good work! It's always nice to see good content here on Steemit! Cheers :)

thankss :)

@mert29 & @mecoo tanıtım yazılarında referans belirtmemiş lütfen edit kısmından düzenleyip discord kanalından iletişime geçiniz teşekurler..

Teşekkür ederim iletişime geçeyim yarın gün içinde hallediceklerdir,discord üzerinden düzelttiklerinde dönüş sağlarım.