Steem Biriktirmek ve Power Up Yapmak [Cointurk 23. Projesi] galip#2424

in #cointurk6 years ago

Merhaba sevgili kardeşlerim,

Şimdi neden Steemi biriktirmek konusuna gelince az çok bir fikrim oluştu hemen olarak,Steemin önünün açık olduğunu düşünüyorum. Hem steemin güvenli bir coin olduğunu düşündüğümden, hemde steemite gün ve gün ilgi artıp bu platforma üye olup daha çok kişiye ulaştığından steeme ilginin fazla olacağını düşünüyorum. Şöyle ki Steemitten dolayı steemi iyi tanıyan biri doğal olarak buna yatırım yapması daha kolay olur. Ve herhangi bir coine arz artarsa fiat da yükselir diye düşünüyorum. Dolayısı ile steeme yatırım yaptığımızda kazançlı çıkarız diye düşünüyorum.

Steemiti uzun süredir kullanıyorum ve kafamda biraz birşeyler şekilleniyor ve Steem Coinin ne kadar değerli olduğunu da öğrenmiş oldum aslında bu proje ile yorumları okuyarak çünkü herkesin düşüncesi olumlu ve herkes sanki artacağından emin gibi.Aslında bakarsak bu kadar kaliteli bir coinin artmama ihtimali yok gibi gözüküyor er geç bir gün olacak ve Steem çok yüksek fiyatlara çıkacaktır diye düşünmeye başladım bende bu yüzden ilk iş olarak yakın zamanlarda bende Steem almayı düşünüyorum Binance üzerinden.





Steem Poweriniz verdiginiz oyun degeri demektir. İlk başlarda bilgisiz olduğum için birikimimi hep sbd olarak yaptım hala da tutuyorum bu SBD'leri ama asıl olması gereken sanırım sürekli Power Up yaparak belirli bir güce ulaşmakmış.Bu güce ulaştıktan sonra SBD biriktirmek daha mantıklıymış sanırım.Ben şuan için düşünmüyorum ama kısa zamanda hedefimi gerçekleştirip ulaşmam gereken paraya ulaştıktan sonra kazandığım SBD leri artık bende Power Up yaparak şu hesabımı güçlendirmek istiyorum.

Steem Power ile beğendiğimiz bir içeriği oylayarak o içeriğin değer kazanmasını sağlarız. Steem gücümüz ne kadar yüksek olursa yazılara verdiğimiz upvotelar da o kadar değerli olur. SP'nin artması aynı zamanda bize verilen vote değerinin de artmasına neden olur. Artan steem powerla beraber hesabımızın değeri de artmaktadır. Eğer hesabımızı daha etkin hale getirmek istiyorsak steem power değerimizi yüksek tutmalıyız uzun lafın kısası bu diye düşünüyorum.