Hayatımızın Parçası Stres 🙇 [Cointurk 19. Proje] [@gamzebkkn#8296]

in #cointurk6 years ago

Herkese merhabalar @kusadasi grubumuzun oluşturmuş olduğu 19. projemiz olan Stresle nasıl başa çıkıyoruz konulu yazımla karşınızdayım.

Öncelikle stres hepimizin hayatımızda önemli bir parça ve gerçekten bazen baya bir yük haline gelebiliyor. Özellikle çalışıyorsanız bu yük baya bir artabiliyor. Bunu bir zamanlar çalıştığım için biliyorum.Market işinde çalıştığım için insanlarla uğraşmak gerçekten sıkıntı oluyordu, herkesin her istediğini yapamayacağımız için insanlarda her istediği olsun istedikleri için gerçekten stres altında oluyorduk. Ama geçmiş zaman artık sadece evimdeyim. O zamanlar stresle başa çıkmak için genel de imkanım varsa hemen yüksek sesle müzik açıp bağıra bağıra söylemek oluyordu. ( ne kadar sesim kötü olsa da :) ) Eğer imkanım yoksa en çok ve en sıkyaptığım şey ise yazı yazmayı da çok sevdiğim için uzun uzun yazı yazmak ve yazdıklarımı yırtıp atmak oluyordu içimi oraya aktarabilmek beni oldukça rahatlatıyordu. stress-800x500_c.jpg

Eğer yazı yazmayı seviyorsanız benim son yazdığımı şiddetle tavsiye ederim. Yok Gamze benim işim olmaz yazı yazmakla onunla kim uğraşacak yazı yazarken daha çok sinir stres olurum derseniz de müzik olayını tavsiye ediyorum 😂😂
stres-relax.jpg

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Okuduğunuz için teşekkür ederim :) Ve yeni proje önerim ise arada coinler ve yine bu tür yazılar yazmak olabilir.