*kitaplar iyi ki var. #hobilerim* [Cointurk 14.projesi ]

in #cointurk6 years ago

Herkese merhabalar @kusadasi grubumuzun 14. projesi olan hobilerimiz nedir adlı proje yazısıyla karşınızdayım. Bizden hobilerimiz nedir onları yazmamızı istemişler. Küçük yaşlarımdan beri en büyük sırdaşım günlüğümdür. ilkokuldan beri gün gün yazarım. Büyük bir alışkanlık haline gelmiştir bende asla yazmaktan sıkılmam içimi ona boşaltırım. Günlük tutma alışkanlığıma kitap okuyarak elde ettim. ilk okumayı söktüğüm zaman öğretmenimizin bize verdiği okuma kitabımızda ki kız günlük tutuyordu ve çocukluktan galiba bu durum beni baya etkilemişti :)

Kitap okumak en büyük tutkum, en iyi kafa boşalma aracım, en güzel aktivitem.
28000088_210854162810792_528396705_o.png

kitap okuyarak kelime dağarcığınızı geliştirirsiniz, yeni bilgiler yeni kelimeler yeni karakter tipleri tanırsınız. Edebiyat en güzel tutkudur benim için. Edipleri, Cemalleri, Nazımların şiirlerini okurken yaşadıkları aşklara tekrar tekrar aşık oluyorum. Tomrise yeniden aşık oluyorum. Edebiyat okumayı bilmeyene sıkıcı gelir, derste uykusu gelir başka birisi anlatırken içi bayılır.

28034924_210854519477423_146809847_o.png

Evimdeki küçük rafımın üzeri.. En sevdiğim kitaplarımın bir kaçı sadece. Şiir okuyun, aşk okuyun, tarih okuyun ki öğrenin. Hayat kısa kuşlar uçuyor zaman geçiyor :)

Umarım sizinde kitap okuma hobiniz vardır ve bu konu hakkında sizlerle konuşabiliriz. Okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Sort:  

Güzel bir paylaşım olmuş...

birbirimizi destekleyelim.Teşekkürler paylaşım için