Steemitin hayatımdaki yeri 💝 [Cointurk 16. projesi]

in #cointurk6 years ago

Herkese merhabalar @kusadasi grubumuzun 16.projesi olan Steemiti öğrendikten sonra hayatımızda neler değişti?'' konuyu yazımla karşınızdayım.

Önceki yazılarımda da bahsettiğim gibi eşimin yakın arkadaşı sayesine bu gruba dahil olduk. Yaklaşık iki aydan beri devamlı olarak projelere katılıyor devamlı olarak yazılar yazıyor ve bazen kendi hayatımızdan kesitleri de burada paylaşıyorum. Devamlı olarak takip içerisindeyim ve diğer trendlerde yayınlanan blog yazılarını da okuyorum bilgi sahibi oluyorum.

725_Ly9jb2ludGVsZWdyYXBoLmNvbS9zdG9yYWdlL3VwbG9hZHMvdmlldy81MTAzNTA0MmUyMTRiYTEzODI0YTM5NGViMTRhZWIwMS5qcGc=.jpg

Benim hayatımdaki en büyük etkisi evde oturuyor halde olduğum için ekstradan değişik bilgiler, yeni yerler ve yeni konular öğreniyor olmam, etrafımda ki insanlara da projemizi anlatarak daha çok insanla büyümeye çalıştığımızı anlatıyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. 💝