Steem ile tanışmam ve kısaca ben. [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Herkese merhaba. Güzel bir pazartesi gününde sizlere ulaşabilmek çok güzel. Pazartesiler pek sevilmez ama olsun biz sevdirmeye çalışalım :)
4263_15_03_14.jpg
Yaklaşık 3 senedir Akdenizin incisi Antalya’da yaşıyor ve çalışıyorum. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi mezunu biri olarak, kişisel gelişimci, aktif bir öğretmen ve daha da önemlisi bir anneyim. Steem’e genel katılma amacım sizlere uzmanı olduğum konularda bilgi ve tecrübe paylaşımları yapmam. Henüz yeni oluşum ve sistemi yeni anlamaya çalışıyor olmam bu süreci biraz öteledi. Ancak en kısa zamanda sıralı olarak yazılarım sizlerle buluşacak. Bunun için ben de sabırsızlanıyorum.
Steem ile sinanabi sayesinde tanıştım. Onun araştırmacı ve ikna edici yönü ile bende aranıza katıldım :) Şimdilik iyi gidiyoruz, umarım steem ile daha çok zaman geçiririz.8172.jpg
Bu projeden elde edeceğim kazancımı Power up yapacağım. Malum artık sistemi öğrendik :)
Okuduğunuz için teşekkürler