Strese çare nasıl bulunur??? - [Cointurk 19. Projesi] [hasanataozel]

in #cointurk6 years ago (edited)

stressed-blurry.jpg

Merhabalar arkadaşlar. Stres benim için; kendimizi sıkıntıda her zaman sanki bir kafesteymişiz gibi ve ondan hiç ayrılamıyacakmışız gibi hissettiren duygudur.
Özellikle benim gibi üniversite öğrencisi olan arkadaşlar için stres büyük bir sıkıntı. Hayat şartları gelir gider endeksini tutturmaya çalışmak. Git gide büyüyen sorumluluklar diye sıralarsak bu listenin sonu yok.

PEKİ STRESTEN NASIL KURTULURUZ?

  • Size verebileceğim en büyük örneğim doğa. Neden mi doğa?
    Çünkü biz ondan geldik ve ona gideceğiz. O bizim özümüz. O bizim en sade halimiz aslında. Hayvandan mı korkuyorsun çok güzel park alanları var. TABİ İSTANBULDA YAŞAMIYORSAN :))
  • İkinci örneğim doğada bir kamp şöyle al abi çantanı de ki :
    Ben gidiyorum ya azcık dinlenmeye içimi ferahlatmaya ihtiyacım var.
    Kim ne diyebilir ? Ailen mi onları da davet et telefondan bu global hayattan azıcık olsa uzaklaş. Kendi başına doğasal sıkıntılarla nasıl mücadele edeceğini öğren.

10996440_777558588993747_6723013571373451300_o.jpg

''İyi hoş diyorsun da doğayla buluşmak bizim için çok sıkıntı....Uzağız....Yer bilmem yön bilmem'' dersen de sana çok güzel bi tavsiyem var.

TRİBÜN HAYATINI Bİ GÖR

Tribünde bağırmak ,cayır cayır yanan ateş gibi tükrüklerini püskürterek bağıran o adamların içine bi gir 90 dk lığına da olsa maçı boşver sen bağır orada olduğunu sahadaki adama hissettir. Bak o zaman nasıl rahatlıyorsun

Burdan da KÜTAHYA HODRİ MEYDAN ailemize selamlar!!

28059021_1954588048203208_1682310905884024822_n.jpg

Ve sonuncusu da herkesin sevdiği ve bildiği gibi müzik.

Klasik müzik dinleyerek rahatlıyorum ben. Tabi fazla dinleyince insanın canı sıkılıyor ve haliyle saçma bi hal alıyor ama yerinde ve zamanında klasik müzik dinlemek gerçekten insanı çok güzel bi şekilde flex hale sokup şöyle bir uzanmanı sağlıyor.
Buraya da kendi dinlediğim çalma listesini bırakıyorum:

Yeni proje için düşüncem: YAŞADIĞIMIZ ŞEHİRLERİN BİLİNMEYEN ÖZELLİKLERİNİ ya da BİLİNMEYEN YERLERİNİ ANLATAN YAZI olacaktır.
Okuduğunuz için teşekkürler upvotelerinizi eksik etmeyin. Kendinize çok iyi bakın .!!

Kaynaklar:
https://www.google.com.tr/search?q=stressed&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjBnNDkzNjZAhXJLMAKHbwoA3UQ_AUICigB&biw=1920&bih=925#imgrc=F51dj2fSuwiXyM:

Sort:  

19.PROJE kurallarını gerçekleştirmediğinizi görüyorum.Kuralları gerçekleştirip discord ekibimiz ile iletişime geciniz.

https://steemit.com/cointurk/@mrtt/kusadasi-proje-katilim-sartlari-nasil-uygulanir-cointurk-projeleri-kusadasi-2

Kusura bakmayın hocam gözümden kaçmış şimdi düzelttim

ilgilenildi..