Aç kalmadan da onların halinden anlasak keşke... [Cointurk 20. Projesi] [hashusoz]

in #cointurk6 years ago (edited)

Arkadaşlar herkese iyi akşamlar.

Dışarıdaki arkadaşlarımız kuşlar, kediler, köpekler. Onlar ancak bizim verebildiklerimizle çetin havalara karşı koyabiliyorlar. Enerjileri bitmiş, her yanı yara bere içinde gördüğünüz o hayvan demek istemediğim o arkadaşlarımızın bizlere ihtiyacı var. Böyle bir proje sunduğu için öncelikle Kuşadası ailesine çok teşekkürlerimi sunarım.

Arkadaşlar şimdi sizinle bugüne kadar ailemin bana öğrettiği bir şey paylaşacağım.

  • Babam özel bir öğrenci yurdunda çalışıyor ve annem de aynı kuruma bağlı olduğu bir kreşte çalışmakta. Böyle yerlerde yemek her gün düzenli olarak üç öğün yenir ve ne kadar yetişkin olursa olsunlar öğrenciler, çocuklar tüm yemeği bitirememekte. Ardından bu yemekler çoğu kurumda çöpe vs gibi yerlere gitmekte.
    Ancak babamın da başlarında bulunduğu bir grup çeşitli yerlerden bu artık yemekleri toplayıp sokak ve barınaklara bırakmakta.

Babama bana küçüklüğümden beri aşıladığı bu güzel davranışlar için çok teşekkür ederim.
Ayrıca Kocaeli Büyükşehir Belediyesi de artık park ve bahçelerde küçük sabit kaplarla onlara verilen yemeklerin konması için yardımcı oluyor. Onlara da ayrıca teşekkür ederim.

Ben de küçüklüğümden beri yaptığım ekmek, pilav, sucuk vs karışımımı onlarla her gün olmasa da öğrenci olduğumuz için kalan her gün onlarla paylaşıyorum. Bu gün de onlara verdiğim yemeği koymak istedim.

Herkese teşekkürler. Kendinize iyi davranın.

WhatsApp Image 2018-03-25 at 18.02.13.jpeg

WhatsApp Image 2018-03-25 at 18.02.13 (1).jpeg