Steemitle tanıştıktan sonra... + [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

DQmWNPuC5qZZ1eTEWf7ye2dVudZgDJnRXKmZfdt8iQaGhLC.png
Steemit ile tanışmamın sebebi ilk olarak genel ihtiyaçlarımı destekleyecek bir para kaynağı bulmaktı.Öğrenci olduğumuz için hele de Burdur'da okuyan bir öğrenci olduğum için ay sonuna doğru çokça maddi sıkıntı çekmekteydim.Burdur diye belirtmemin sebebi de küçük bir yer fazla yapabileceğimiz bir şey olmadığından çoğu zaman vakitlerimizi cafe tarzı yerlerde geçiriyoruz.
Kredi Yurt Kurumundan aldığmız para da kesilince baktım ki böyle bi platform var katılmak istedim. Katıldıktan sonra KUŞADASI ailesi ile tanıştım ve para kazanmamda, yazmamda, kendimi geliştirmemde ve benim gibi blog yazarak para kazanan arkadaşlar kazanmama yardımcı oldu.
Çok teşekkür ederim. Hepinize iyi günler!!
indir.jpg