Stres Hayatimi Bitiriyor [Cointurk 19 Projesi] ismailkayabasi#3590

in #cointurk6 years ago (edited)

Benim bugünkü çilem İstanbul sokaklarında idi. Araçlar trafiği felç etmiş ben ise ürünlerimi satma bitirme derdindeyim. Çok şükür akşam oldu vakit bulabildim bir yazı yazmaya. Stresimi yenmenin en kolay yolu onu başınızdan def etmektir. Tabi bunu yapabilmek için ilk defa stres ile karşılaşmıyor olmanız lazım. Yani daha önce en azından bir kez stres altında yaşamış olmanız gerek.

Düşününce dedemin haklı olduğu ortaya çıkıyor. Boş işlerle uğraşan kişilerin stresle daha çok mücadele ettiğini görüyoruz. Ben işimde yorulduğumda yerimden kalkmazsam canım sıkılmaya başlar, karnım sancılanır. İlla ki kalkıp bir kaç tur gezentilemem gerek ki rahatlayayım. Her kes için farklı yollarla stresle mücadele edilebilir. Bu herkes için farklıdır. Günümüzde stres hocaları türemiş durumdalar. Bunlara kimler gidiyor; iyi mevkideki kendini iyi hissetmeyen kişiler. Hiç mevki makam olarak üst düzey olmayan birisinin stres hocacı tutabilme şansı var mı? İnsanlar karnını zor doyururken birde stresi için para harcayabilir mi?

Stresle
Günümüz toplumunda stresi, yaşamımızın her yerinde aramadan bulmak mümkün. Maalesef yaşanılan herhangi bir durum karşısında stresi ya bir sebepte arıyoruz yada bir sonuca bağlıyoruz. Bu da bize en kolay sorunun cevabını veriyor. Stres...
Çok stresliyim yapamıycam..
Stres yaptım ondan iyi sonuç alamadım.
Sivilceleriniz çıkmış strestendir..

Aslında stresten kurtulmanın yolu tamamen bizden geçiyor. Yaşadığımız olaylara ne boyutta baktığımıza bağlı. Aynı olaya birimiz çok endişe ile yaklaşırız, başka birimiz çok da umursamaz davranırız. Stresle baş etmenin çözüm yolu da bu durumun başında başlıyor işte. Bir problemi ne kadar büyültürsek, o problemden baş etmek de bir o kadar zor olacak.
Tabi bir şekilde stresle baş etmenin yolları mümkün.
Gelelim benim streslerime ve stresle baş etme yöntemlerime. Ben biraz şu strese zor tarafından yaklaşanlardanım. Bu halimden çok da memnun olamasam da maalesef bir türlü değişemiyorum. Örneğin, okulda bir sunum yapacaksam daha düşüncesi bile beni strese iter. Ya da tanımadığım biriyle konuşmak zorunda kalmış olmak beni endişelendirir.

Sort:  

Congratulations @ismailkayabasi! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @ismailkayabasi! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!