Tuhaf bir Steemit Rüyası

in #cointurk6 years ago

Bugün bir rüya gördüm ve yaşadığım en tuhaf rüyalardan biriydi. Şuan yazdığım bu yazıya upvote hakkında detayları incelikleri yazıyordum ya da düşüncelerimi bunları yazdıktan sayfamin değeri düşük olmasına rağmen çok kısa sürede çok büyük bir kazanç sağladım. Bugün bir makale yazmak istedim falan bunun sadece fotoğrafini çekip atmayı düşündüm çünkü rüyamda kağıt üzerine yazılmış bir imza vardi. O imzayı sizlerde göstereceğim.

IMG_20180427_163658-01.jpeg
Sizlerde biliyorsun ki bir yazı bir makale yazıldığında upvote atılması biraz sıkıntılı durum yani aldığımız oylar bile çok az gercekten emek verilmiş bir makaleye hak ettiği değeri görmüyor. Belki çalışmalar yapılsaydı makaleler üzerine gercekten paylaşılan her posttançok büyük kazançlar elde edilebilirdi. Verilen oy miktarının 2 katı oy verene gitseydi oy atılana ise oy verenin verdiği en yüksek kazanç ile kazanmış olacaktı ve böylelikle karşılıklı bir kazanç sağlanıp herkes kazanabilecek bir hale gelecekti belki bazılar oy vermekle sadece Zaman geçirecekti ama en azından makaleleri bir değeri olacaktı. Ve yazılan her makalenin gerçekten sağlayacağı kazanç herşeyden daha üstte olacaktı. Belki bir çok çalışma yapılıyor olabilir. Yapılan çalışmalar ne derecede ileride az çok bizler de görebiliyoruz fakat örneğin bu yazdığım postun steemit yetkilileri yada değeri yüksek olan bir kaç adam bu yazıyı okuyamacak belki görmeyecek hatta belki şuan bu yazıyı okuyan sayfasının değeri az olan kişi sende belki şuan bunu okurken beni anlayacaksındir yada şuan bu sayfayı okuyan sayfasının değeri yüksek olan kişi şuan belki bu yazıya vereceğin en yüksek oy belki bunu bir çok insana gösterecek ve yeni bir değer kazanacak ama şunu diyebilirim ki bu yazıdan galiba kimsenin haberi olmayacak sadece blockchain de kalıcı olarak hep var olacaktır.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Saygılarımla...