Stres mi dediniz?[Cointurk 19. Projesi][ismet35#2113]

in #cointurk6 years ago

Selamün Aleyküm.
Şimdi güzel konu seçmiş @kusadasi bu konuda ekibi tebrik ediyorum.Ben stresle nasıl baş ediyorum?
Açıkçası ben çok stresli bir insan değilim yani gamsız mı dersiniz sizler ne dersiniz bilmiyorum ama sakin bir hayatım var ve daha önce paylaştığım gife dikkat ettiyseniz sorunlarımı pek etkili şekilde çözemem. Fakat stres de yapmam bunun için.Hani insanlar genelde cool der.Ben öyleyim galiba.Şu yazıyı yazış şeklimden bile anlamışsınızdır belki bilmiyorum.
Ama etrafımda stresli olan insanlar var ve onlara hayretler içinde bakıyorum.Ben çok kötü bir şey olduğunda bile bir şekilde halledileceğini düşünüyorum belki bu yüzden stres olmuyorum.Hayatta çözülemeyecek birçok şeye çözüm getirmişler benim gibi bir insana mı çözüm yok.Kısacası pozitif düşünüyorum biraz da hayalperestim ve açık havada gezmeyi özellikle yeşilin olduğu yer benim evim gibidir.Karadenizde yaşamak hayallerim arasında.

Benim nacizane düşüncem pozitif düşünmenizden yana.

Hırsınıza yenik düşmeyin ben çok hırslı değilim.Etrafımda ne kadar hırslı insan varsa hepsi stresli her şeye yetişmek her işi başarmak istiyorlar.Bence bu çok gereksiz.Kendinizi bir yerden sonra tırnaklarını yiyen saçları dökülmüş cildini sivilceler basmış ve aşırı yemekten kilo almış olarak görmek istemiyorsanız yapmayın.Polyannacılık oynayında demiyorum size.

Ama stresinizin sizi esir almasına müsaade etmeyin.Kitap okuyun ben severim kitap okumayı, müzik dinleyin, spor yapın kafanızı farklı şeylerle meşgul edin her ne takıyorsanız onu düşünmemeye çalışın.Yeni insanlarla tanışın bence bu çok güzel bir şey.Sizin hakkınızda tek bir şey bile bilmeyen bir insanla oturup muhabbet etmek.Yepyeni tertemiz bir deftere yazı yazmak gibi.Çünkü bu hayatta insanlar sizin ona anlattığınız kadar tanır sizi.

tommy-boy-stress-appearance-gq.jpg

Güzel şeyler düşünün gelecekle ilgili kendinize bir hedef koyun.Sizi fazla zorlamayacak yapabileceğiniz bir şey olsun ama bu.Enerjinizi eritip bitirmesin tam aksine size yeni güzel şeyler yapacak gücü versin.Rutin hayattan kurtarın kendinizi bazen yediğiniz içtiğiniz şeyler bile stresinizi artırabilir sağlığınıza dikkat edin o yüzden.

Benden bu kadar stres adına söylediklerim inşallah işinize yarar.
Yeni proje konusu Sosyal Medyanın insana olumlu ve olumsuz etkileri üzerine olsun.