Steemitin olumlu ve olumsuz yönleri - [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

11.jpg
İlk projemden herkese merhaba.Umarım iyisinizdir.

Maalesef bu güzel projelere çok geç kaldım.Sağolsun arkadaşım aracılı ile burayı keşfettim okudum ve birşeyler yapabileceğimi keşfettim.Fakat okuduğum çoğu yazıda olumlu yönleri anlatılmış.bence iki taraflı olarak ele almalıyız.

12.jpg

Öncelikle maddi açıdan evet arkadaşlar çok güzel bir yer burası.Aşırı zorlamadan güzel kazançalr edilir.Örneğin bu projedeki gibi değerli bilgiler olduğunda kazanç elde etmek gayet mümkün.Fakat ya olmasaydı ? en değerli bilgileri bile paylaşsanız belirli kitlelere hitap edemeseydiniz ?
işte o zaman ciddi anlamda sorunlar olacaktır.

o yüzden steemit beni bu konuda düşünmemei sağladı işte bu olumlu yönlendinden birisi.Arayarak etiketlerin her birisini kurcalaya kurcalaya türkçe ve ingilizce kaynaklardan nasıl gelir elde edebileceğimizi buldum fakat bunu sonraki zamanlarda ele alacağım.
FAkat ya o tüm zamanlar boşa geçseydi ? Arkadaşlar aslında boşa geçen her zaman boşa geçmiyor.Kazanamadığınızı zannederken bile aslında kazanıyorsunuz.Nereden kazanamayacağını ne yapmamanız gerektiğinin tecrübesini elde ediyorsunuz.
Olayları daima tek taraflı ele almayın o yüzden..
İyi ki steemit varki her olumsuzluktan bile olumlu bir taraf çıkartmam gerektiğini bana gösterdi.
13.jpg

Sort:  

Congratulations! This Post Is Very Nice.
You follow me : @sanvikhan
I'll give good post up vote.