22. Proje İçin Duyuru

in #cointurk6 years ago

Bugün yayınlanan 22.projemizin süresini biraz daha kısa tutacağız.

Normalde 1 hafta geçtikten sonra yeni projeyi yayınlıyoruz. Fakat bu projeyi yaklaşık 2 gün kadar sürdürmeyi planlıyoruz.

Proje bitimi ile ilgili kesin tarihi daha sonra projenin ilerleyişine göre yayınlayacağız.

Yeni projeye daha hızlı bir şekilde geçilecek.

Normal projelere oranla oy oranı bu proje için biraz düşük olacak ve gerçekten kalite yazan kişilere daha yüksek oy verimi yapılacaktır.

Kaliteli yazılar ekiplerimiz tarafından seçilecektir.

Sort:  

Doğru bir seçim olmuş. Kaliteli yazı yazanlar hakkettiğini almalı ki yazı kalitesi ve de değeri artsın.

kesinlikleee

İşte bu gelsin bakalım konu

Projenin konusu ne olucak?

Sık proje yapmak daha iyi ve verimli olur.

Acaba bu sefer konu ne olacak acayip merak ettim.

Katiliyorum..

Merhabalar @kusadasi . Henuz oy alamadim. Kontrol edebilir misiniz? Teşekkurler

Merhaba ben de katilmak istiyorum. Kuşadası'nda ikamet ediyorum. Ne yapmam gerekir. Tesekkurler

Tamamdır

Katılıyorum

katılıyorum.

merhaba ben oy alamadım daha kontrol edermisiniz

Oy almışsınız hocam, Destekcilerimizden try-market atmış bulunmakta