Cointurk Etiketini Kullanarak Maximum 100 Dolar Rewards Alınız

in #cointurk6 years ago

Bir kaç gün önce 'cointurk' etiketini yaratıp Türkiye'de cryptocurrency marketini daha büyütmek için çalışmalar yapmaktayız.
Türkiye'nin diğer ülkelere göre cyrptocurrency bilgileri çok az gibi gözüküyor. Cryptocurrency ve Blockchain şuan dünyaca en çok konuşulan haberlerden biridir. Biz başarılı olmak için bunun hakkında araştırmalar yapıp çalışmalıyız.
Bunun içinde Türkiye'ye Cryptocurrency bilgilerini çalışıp bunu paylaşan kişileri destekleyeceğiz.

  • Projenin Konusu :

Ethereum hakkında yazı yazınız. İleride Ethereum başarılı olup olmayacağını , Ethereum'un sorunları vb. konuları içeren yazı yazınız.

-Yazıyı yazarken tamamen kendi düşüncelerinizi yazabilirsiniz. (Okuyanların anlayabileceği şekilde kolayca yazabilirseniz daha iyi olur.)
-Bu konu hakkında ki ''maksimum'' 100 Dolar reward alacaktır.

  • Projeye Nasıl Katılabilirsiniz?

1.Yazacağınız yazınızın altına 'cointurk' etiketini yazınız. (sırası önemli değil)
2.Bu yazının altına projeyi katıldığınızı anlamamız için yorum yazınız.
3.Kendi yazınızın yanına başlık olarak [Cointurk 3. Projesi] 'ni ekleyiniz. ( Kendi yazınızın başlığı + [Cointurk 3. Projesi] )
4.Bu yazıya oy veriniz ve resteem yapınız.

Bu projeye katılan herkese (yazısı güzel olsun olmasın) belli bir miktar oy verilecektir.

İleride sürekli bu tür projelere katılmak isteyenler @kusadasi 'nı takip edip bu projeyi resteem yapınız.

Sort:  
There are 3 pages
Pages

Bende varım

Yazımı desteklediğin için teşekkürler hocam. Tekrar post paylaşacağım. Başarılar.

Cryptocurrency gerçekten ülkemizde adını yeni yeni duyurmaya başladı. Hiç kimse arık tren kaçtı diye düşünmeye başlamasın, asıl oyun daha yeni başlıyor. Bende bu yüzden projeye dahil oldum. Teşekkürler @kusadasi

Ethereum ile ilgili teknik açıdan bir yazı kaleme alıp öngörülerimi cointurk 3. projesi adı altında paylaşmak isterim.

proje 2 hakkında yazdım bunun içinde yazacağım teşekkürler

katılıyorum

super super super..

projeye katılarak, yazımı yolladım...teşekkürler

Katılıyorum

güzel bir 6 aylık gelişimi ile ilgili yazı yazdım beklerim

katılıyorum hemen

Bu projeye katılmaktan mutluluk duyarım

yazımı paylaştım projelerinize katılıyorum. desteğiniz için teşekkürler

ben de katılıyorum. başarılar dilerim.

Projelerinizin devamını bekliyoruz

katılıyorum.

Bizlere verdiğiniz destekten dolayı hepinize çok teşekkür ediyorum.Alıcağınız yolda başarılar diliyorum,katılıyorum.

proje 2 ile ilgili yazdım şimdi de bunla ilgili yazacağım katılıyorum.

birden çok yazı ile katılma şansımız var mı? @kusadasi

Bende katılıyorum

Katılıyorumm

başarılı bir proje

katılıyorum.

katıldım resteem yaptım ve yazıyı paylaştım :)

katılıyorum.

Katılıyorum

katılıyorum.

katılıyorum

Katılım yaptık sayın kuşadası.

Bende seninleyim Ethereum... Umarım ülkem kaçırmaz bu treni...

Katılıyorum, ---> Konum

Ethereum ile ilgili bilgilerimi elimden geldiğimce aktarmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz :)

katılıyorum

katılmak istiyorum

Katıldım ve yazdım dönüş ne zaman olur acaba?

katılıyorum

super on numara bir proje

Sizle çalışmaktan dolayı mutluyum, katılıyorum

katılıyorum..

Katılıyorummm!

Katılıyorum.

Güzel bir proje düşünmüşsünüz... sonu İnşallah hayırlı olur. Başarılar dileğiyle. ...

katılıyorum

başarılar

There are 3 pages
Pages