Cointurk Caps Hazırlama Projesi

in #cointurk6 years ago (edited)

Bugünde siz değerli steemit kullanıcılarına yepyeni bir proje hazırladık.Haftanın son günü birazda eğlenme amacıyla hazırladığımız bu projede güzel eserlerin çıkacağını düşünüyoruz.
Yapacağınız caps Türkçe olmak zorundadır. Argo kelimeler içermemelidir.

Projenin Konusu ?

Yaz sıcakları ile ilgili capsler

Projeye Nasıl Katılırız ?

  • Türkçe Caps hazırlandıktan sonra yarışma postuna yorum olarak atılacaktır.
  • Capsler kendinize özgün olması gerekiyor. Çalıntı capsler ile yarışmaya katılanlar cointurk projelerinden yararlanamayacaktır.
  • Capsler son katılım tarihinden sonra ekip tarafından incelenerek puan verilecektir . Kazanan arkadaşlar ekip tarafından seçilecektir.

Projeye Son Katılım 8 Temmuz Saat 00:00 olacaktır.

Ödüller

1. 10 $
2. 5 $
3. 3 $ ve Katılan Tüm arkadaşlar 1 $ oy alacaktır.

Seçilen Logo Kuşadası - Şeffaf Arkaplan-01.png

Sort:  

Herkesin başına mutlaka gelmiştir.
Herkese bol şans. Bu tarz yarışmalar için @kusadasi ekibine ayrıca teşekkürler...

Two_Face_6711.jpg

Hahahahaha, az güneş kremi sürseydi yanağında o açıklık olmayacaktı :)

Koş Emrah koşş... Evdeki klimanızı söküyorlar 😀😀😀
caps_1531060542326cps.png

Discord id: habercitr#3269

8z8Zdk.jpg

Sıcak Falan Yok Uydurmayın :)

sıcakcaps.jpg

Hasan Söylemez instagram hesabı ve oğlum imdadıma yetişti :)))

adana.jpg

ES-Mİ-YORRRRRR

24f72a61-7f69-444a-a96b-f4579fc1d22a.jpg

discord id: burakdogusoy #3314

Okadar söyledim kızlara beni az öpün diye al işte bu ne hail.Rezil etdiler beni😄😄
20180606_114447.jpg


Discord ID: ilkeryilmaz#5740

KIYMETLİMİSSSS! :) :) :)
DADADADA.jpg

71EFBBCB-9A14-455C-B633-D57726BEC1A1.jpeg

Discord id: tekeliferhat#4675

Irkçılık içermez!
deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.jpg

hocam zenci yerine siyahi diyelim o zaman :)

Haklısın hocam, zaten onun için belirttim. Fakat bildiğiniz üzere bütün repliklerde zenci olarak geçer, hiç bir capste işte seni lanet olasıca siyahi gibi bir şey görmedim. Siyahi yazsaydım capslikten çıkacak gibiydi ondan ötürü bu şekilde tecelli etti :)

Yok niyetin kötü değil farkındayım. Sadece ben biraz daha hassasım. Kullanmazdım diye dedim :)

saolun hocam düşünceleriniz için .

ll.gif

Selamlar 😎 ocetinkaya #0196

Ne sıcağı canım :)
g6XqA0.jpg

Sıcak mı ?
k6EbBy.jpg

aaasd.jpg
Discord technoliste#8295

caps.jpg

Bir kap suyu çok görmeyelim. Tek umutları biziz.