Cointurk Dörtlük Yarışması

in #cointurk6 years ago (edited)

Seçilen Logo Kuşadası - Şeffaf Arkaplan-01.png

Bu gün siz değerli steemit kullanıcılarına yepyeni bir proje hazırladık.
Bu projede sizden istenen kendinize özgün bir dörtlük yazmaktır. Yazcağınız eser ister şiir olsun ister mani size kalmış nasıl yazacağınız.

Projenin Konusu :

Ortaya güzel ve eğlenceli edebi eserler çıkarmaktır.

Projeye Nasıl katılabilirsiniz ?

  • Sizden 1 adet dörtlük yazmanızı istiyoruz . Yazdığınız Dörtlüğün Başlığı ( Kendi yazınızın başlığı + [Cointurk Dörtlük Projesi] ) . Yazdığınız dörtlüğün linkini proje linkine yorum olarak atmanız gerekiyor.

  • Yazdığınız yazı taglerinde '' cointurk ''tagi bulunması lazımdır. Sırası önemli değildir.

  • Yazdığınız Dörtlükler kendinize ait olmalıdır daha önce herhangi bir yerde kullanmamış olmanız gerekir.

  • Çalıntı eserlerle katılan kullanıcılar Kuşadası projelerinden yararlanamayacaktır.

Projeye Son Katılım 30.06.2018 Saat > 00:00

Ödüller

1.ye 7 dolar
2.ye 5 dolar
3.ye 3 dolar ve katılım gösterenlere 1 dolar verilecektir.

Örnek Dörtlük

ne hasta bekler sabahı..
ne taze ölüyü mezar..
ne de şeytan bir günahı..
seni beklediğim kadar..
( NECİP FAZIL KISAKÜREK )

Sort:  
There are 2 pages
Pages

oğlum @talaxy sayesinde bende katildim :) Beni buraya üye yapmis haberim yok ^^
https://steemit.com/tr/@emeti/eski-dostlar-eskimeyen-dostlardir-cointurk-doertluek-projesi

Arkadaşlar, bugün balkonda otururken ve bu projeyi okurken annem'e öylesine dedim.. bi dörtlük yazmaliyim diye.. hem ödül bile varmış dedim.. sonra karşıma oturdu , motive oldu hemen başladı.. çok tatlı şirin annemi sonunda steeme davet ettim .. yani tabiki hesabını ben açtım steemmonster üzeri hemen açılıyor diye beklemek istemedim.. ve yazısını paylaşmakta yardımcı oldum. umarım yorumlarınızla destek olursunuz :)
anneciğim hoşgeldin 😍🤗

WARNING! The comment below by @shovon51 leads to a known phishing site that could steal your account.
Do not open links from users you do not trust. Do not provide your private keys to any third party websites.

WARNING - The message you received from @shovon51 is a CONFIRMED SCAM!
DO NOT FOLLOW any instruction and DO NOT CLICK on any link in the comment!

For more information about this scam, read this post:
https://steemit.com/steemit/@arcange/anti-phishing-war-the-crooks-continue-their-bashing-campaign

If you find my work to protect you and the community valuable, please consider to upvote this warning or to vote for my witness.

Projeye katılım gösterdim. Son zamanlardaki projelerinizi çok beğeniyorum. Teşekkür ederim.
https://steemit.com/tr/@josecca/pazar-kahvaltisi-cointurk-doertluek-projesi

There are 2 pages
Pages