'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 15

in #cointurk6 years ago

'cointurk' etiketini yaratıp Türkiye'de cryptocurrency marketini daha büyütmek için çalışmalar yapmaktayız.
Türkiye'nin diğer ülkelere göre cyrptocurrency bilgileri çok az gibi gözüküyor. Cryptocurrency ve Blockchain şuan dünyaca en çok konuşulan haberlerden biridir. Biz başarılı olmak için bunun hakkında araştırmalar yapıp çalışmalıyız.
Bunun içinde Türkiye'ye Cryptocurrency bilgilerini çalışıp bunu paylaşan kişileri destekleyeceğiz.

15.Projenin Konusu :

Stellar coin hakkında yazı yazınız.

logo.png

-Yazıyı yazarken kendi düşüncelerinizi yazabilirsiniz. (Okuyanların anlayabileceği şekilde kolayca yazabilirseniz daha iyi olur.)
-Kopya yazılar paylaşmayınız.Kopya yazılar oylanmayacaktır.
-Konu ile alakasız yazılara oy verimi yapılmayacaktır.

Projeye Nasıl Katılabilirsiniz?

1.Yazacağınız yazınızın altına 'cointurk' etiketini yazınız. (sırası önemli değil)
2.Bu yazının altına projeyi katıldığınızı anlamamız için yorum yazınız.
3.Kendi yazınızın yanına başlık olarak [Cointurk 15. Projesi] 'ni ekleyiniz. ( Kendi yazınızın başlığı + [Cointurk 15. Projesi] )
4.Bu yazıya oy veriniz ve resteem yapınız.

KATILIM KURALLARINA UYMAYAN KİŞİLERİN YAZILARIN OYLANMAYACAKTIR.

Bu projeye katılan herkese (yazısı güzel olsun olmasın) belli bir miktar oy verilecektir. ( Fakat lütfen 2 cümle yazıp yazınızı paylaşmayınız ve kopya paylaşmayınız.)

İleride sürekli bu tür projelere katılmak isteyenler @kusadasi 'nı takip edip bu projeyi resteem yapınız.

Sort:  
There are 8 pages
Pages

Katılıyorum teşekürler..

Katılıyorum

Katıldım !

Ben de bu projeye katılacağım...teşekkürler

Katıldım teşekkür ederim

All the best, keep up the good work, i love it

Katkı sağlamak, paylaşım yapmak güzel durumdur. Projelerinizi yakından takip ediyorum ve katılıyorum. Link : https://steemit.com/kusadasi/@cumali212/stellar-coini-taniyalim-cointurk-15-projesi

Merhaba katıyılıyorum..

Steemit'te ve coin olayında yeniyim. Projenize katıldım. Katıldığıma ilişkin link aşağıdadır. Desteklerinizi bekliyor ve başarılar diliyorum. https://steemit.com/tr/@mten/stellar-nedir-ve-nasil-calisir-cointurk-15-projesi

Katıldım, proje paylaşımım burada.

KATILIYORUM TEŞEKKÜRLER :)

Projeye katılıp uygun olan yazımı yazdım teşekkürler

katıldım teşekkürler

wow' All the best keep it up.
enjoy upvote.

Sabahın beşinde denk gelmek çok manidar oldu :) Yarına yazıp yeni bir yorum ile paylaşırım, günaydın :)

Her zamanki gibi bende varım 😂katılıyorum.

Merhabalar katılıyorum bende.

There are 8 pages
Pages