'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 17

in #cointurk6 years ago

17.Projenin Konusu :

Blockchain teknolojisi geleceğimizi nasıl etkileyecek? Düşüncelerinizi belirtiniz.

-Aynı projeye 1 kez katılabilirsiniz.
-Yazıyı yazarken kendi düşüncelerinizi yazınız.
-Kopya yazılar paylaşmayınız.Kopya yazılar oylanmayacaktır.
-Konu ile alakasız yazılara oy verimi yapılmayacaktır.

Projeye Nasıl Katılabilirsiniz?

1.Yazacağınız yazınızın altına 'cointurk' etiketini yazınız. (sırası önemli değil)
2.Bu yazının altına projeyi katıldığınızı anlamamız için yorum yazınız.
3.Kendi yazınızın yanına başlık olarak [Cointurk 17. Projesi] 'ni ekleyiniz. ( Kendi yazınızın başlığı + [Cointurk 17. Projesi] )
4.Bu yazıya oy veriniz ve resteem yapınız.
5.Discord kanalına katılarak proje başlığına discord idnizi yazmalısınız. ( Discord katılım https://discord.gg/nX8SxYn )

KATILIM KURALLARINA UYMAYAN KİŞİLERİN YAZILARIN OYLANMAYACAKTIR.

Bu projeye katılan herkese belli bir miktar oy verilecektir.

VERİLEN OYLARI ARTTIRMA ÇALIŞMALARI YAPILMAKTADIR.

İleride sürekli bu tür projelere katılmak isteyenler @kusadasi 'nı takip edip bu projeyi resteem yapınız.

Sort:  
There are 9 pages
Pages

Merhaba, katıldım.
Yazmış olduğum post;

Blockchain küreselcilerin yeni silahı mı?

devam ediyor mu diye soracaktım ben de tam :)

Proje bitiminden önce duyuru yapılacaktır 👍

Projemiz devam etmektedir :) @biriki3

teşekkürler.

yazayım bi yazı da kaliteli bi şeyler okuyun. sıkılır insan hep kalitesiz hep kalitesiz :)

Bu yorumunu yaparken benim postumu haric tuttuğunu varsayiyorum sevgili sinan 😀

@gokhan83kurt hariç güzel post atan görmedim sevgili ebabil 😒

ben de zaten yazamadım. inş vakit bulursam yazacam. 2 paragraf yazıp geçmek istemiyorum. adamlar yazıya para basıyor ayıp oluyor kalitesiz yazınca 😛

şu @gokhan83kurt 'a bi çözüm bulalım. Men edelim şu herifi artık Steemitten @biriki3 :D :D :D

Katıldım ; discord idimi yazmayı unutmuştum şimdi düzelttim ! :)
https://steemit.com/blockchain/@beyfendi/blockchain-ve-refah

Katıldım.

-> https://steemit.com/blockchain/@manguard/gelecekte-blockchain-in-yeri-cointurk-17-projesi

düzenleyip discord ekledim baslığa
düzenleyip discord ekledim baslığa

Katılıyorum :)

Güzel bir proje, bu sayede kısa sürede hem niceliksel hem de niteliksel anlamda yerel içerikler oluşturulabilecektir.
Katılıyorum: https://steemit.com/blockchain/@racoo/blockchain-teknolojisinin-gelecegi-uezerine-cointurk-17-projesi

Katılacağım )

hayırlı olsun katılacağım. Seviyorum yarışmaları...

katılıyorum

Projenize katılıyorum.

katıldım

There are 9 pages
Pages