'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 29

in #cointurk6 years ago

'cointurk' etiketini yaratıp Türkiye'de cryptocurrency marketini daha büyütmek için çalışmalar yapmaktayız. Türkiye'nin diğer ülkelere göre cyrptocurrency bilgileri çok az gibi gözüküyor. Cryptocurrency ve Blockchain şuan dünyaca en çok konuşulan haberlerden biridir. Biz başarılı olmak için bunun hakkında araştırmalar yapıp çalışmalıyız. Bunun içinde Türkiye'ye Cryptocurrency bilgilerini çalışıp bunu paylaşan kişileri destekleyeceğiz.

Seçilen Logo Kuşadası - Şeffaf Arkaplan-01.png

29. Projenin Konusu

Omisego coin hakkında bilgi veriniz.

1.Aynı projeye 1 kez katılabilirsiniz.
2.Yazıyı yazarken kendi düşüncelerinizi yazınız.
3.Kopya yazılar paylaşmayınız.Kopya yazılar oylanmayacaktır.
4.Konu ile alakasız yazılara oy verimi yapılmayacaktır.

Projeye Nasıl Katılabilirsiniz?

  • Yazacağınız yazınızın altına 'cointurk' etiketini yazınız. (sırası önemli değil)
  • Bu yazının altına projeyi katıldığınızı anlamamız için yorum yazınız.
  • Kendi yazınızın yanına başlık olarak [Cointurk 29. Projesi] 'ni ekleyiniz. ( Kendi yazınızın başlığı + [Cointurk 29. Projesi] )
  • Bu yazıya oy veriniz ve resteem yapınız.
  • Discord kanalına katılarak proje başlığına discord idnizi yazmalısınız. ( Discord katılım https://discord.gg/nX8SxYn )
  • Gelecek proje konusu önerisi yazmalısınız.

KATILIM KURALLARINA UYMAYAN KİŞİLERİN YAZILARIN OYLANMAYACAKTIR.

NOT: Bu projede makalenizin altında gelecek proje konu önerisi yazmayı unutmayın.

Bütün kurallara uyduğunuzdan emin olunuz.

İleride sürekli bu tür projelere katılmak isteyenler @kusadasi 'nı takip edip bu projeyi resteem yapınız.

Sort:  
There are 4 pages
Pages

katılıyorum

Gelecek proje konusu önerisi: Dünyayı geziyorum

Gelecek proje konusu önerisi : Plastiğin insan sağlığına etkisi

Katıldım..Buyrun Link

Katılıyorum

katılıyorum

Katılıyorum.

Katılıyorum

Katılıyorum
Omisego coin [Cointurk 29. Projesi] #5090@emrah67
https://steemit.com/tr/@emrah67/omisego-coin-cointurk-29-projesi-5090-emrah67

katıldım

There are 4 pages
Pages