'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 34

in #cointurk6 years ago

34.süne geldiğimiz '''Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje '' yeni bir kural ile karşınızdadır. Lütfen projeye katılmadan önce istenilenleri ve kuralları iyi okuyunuz.

Seçilen Logo Kuşadası - Şeffaf Arkaplan-01.png

Projemizin Konusu :

Bitcoin Hakkında Bir Makale Oluşturunuz.

Projemizin Kuralları Nelerdir ?

  • Projede yazdığınız makalelerin kullanım haklarının bize geçtiği kabul etmelisiniz.
  • Yazacağınız yazınızın altına 'cointurk' etiketini yazınız. (sırası önemli değil)
  • Bu yazının altına projeyi katıldığınızı anlamamız için yorum yazınız.
  • Kendi yazınızın yanına başlık olarak [Cointurk 34. Projesi] 'ni ekleyiniz. ( Kendi yazınızın başlığı + [Cointurk 34. Projesi] )
  • Bu yazıya oy veriniz.
    Discord kanalına katılarak proje başlığına discord idnizi yazmalısınız. ( Discord katılım )

NOT: Yeni maddemiz '' Projede yazdığınız makalelerin kullanım haklarının bize geçtiği kabul etmelisiniz.'' kuralı kapsamında projemize katılan ve projemiz hakkında yazı yazan kişilerin makalelerinin telif hakları bizlere geçecektir. Bunu kabul etmeyen kişiler projemize katılmayabilir.

KATILIM KURALLARINA UYMAYAN KİŞİLERİN YAZILARIN OYLANMAYACAKTIR.

Bütün kurallara uyduğunuzdan emin olunuz.

İleride sürekli bu tür projelere katılmak isteyenler @kusadasi 'nı takip ediniz.

Sort:  
There are 2 pages
Pages

Projeyi destekliyorum @kusadasi

katılıyorum

Katıldım link

Bu biraz geniş bir konu değil mi? Bircoin'in hangi yönüyle ilgili makale istiyorsunuz? Bitcoin nedir ne değildir gibi bişi mi yoksa son 1 yıl, 1 ay ya beklentiler gibi mi?

katılıyorum

Katılıyorum. projem

katıldım.

katılıyorum

There are 2 pages
Pages