Cointurk Ödüllü Projesi 12 Yarın Bitiyor

in #cointurk6 years ago

Cointurk etiketiyle başlattığımız 12.projemizin oy verimini neredeyse tamamladık.

12.Projemiz bildiğiniz üzere bandwidth sorununu en çok yaşayabilecek olan yeni kullanıcılarımız içindi.Bandwidth sorununu kısaca tekrar hatırlatırsak eğer bu sorun sizin yazı yazmanızı, mesaj atmanızı, mesajlara cevap vermenizi engelleyen bir sorundur. Bu sorun steem power eksikliğinden kaynaklandığını söylemiştik. Bu nedenle de kurallarımız arasında projeden kazandığınız kazançları power up yapmanızı istedik. Power up yapmanız bandwidth sorununu çözmeye yardımcı olacaktır.

12.PROJE YARIN (07.02.2018) GECE SAAT 00.00'DA SONA ERECEKTİR.

Yeni Projeyi yarın yayınlamaya düşünüyoruz.

Oy veriminin sadece @kusadasi IDsi ile yapılmadığınıda bir kez daha hatırlatırım. Oyların oranlarının düşmesi ise sistemle alakalıdır. Steemit kullanıcılarının hepsinde bu düşüş mevcuttur.

Sort:  

iyi düşünülmüş bir projeydi katılım sağladım. teşekkürler tekrar.

Dusunce icin tesekkurler

Yeni paylaşım ve yeni yazarlar için gerçekten çok iyi projeler hazırlıyorsunuz teşekkürler.

Proje için teşekkürler iyi ki varsınız 😊

Hayırlı günler bende 12. projeye katıldı sanırım beni unutunuz 😔

Şu 2 IQ luk arkadaşın(@onlyblack) yaşattığı olay yüzünden proje dışında kalmam beni ziyadesiyle üzdü. Sanki dalavere yapmaya çalışıyormuşum gibi bir izlem yarattı. Kendimi kötü hissettim.

https://steemit.com/tr/@vsportakal/steemit-maceram-cointurk-12-projesi (Benim yazım)
VS
https://steemit.com/busy/@onlyblack/onlyblack-kimdir-cointurk-12-projesi (2 IQ ya ait yazı)

Bunu okuyan arkadaşlar sanmayın ki yazılar farklı. Bu 2 IQ sahibi @kusadasi 'nin ve benim uyarılarımdan sonra yazısının giriş kısmını birazda olsa kendi cümleleri ile değiştirdi. ÖNCESİNDE İSE TAMAMEN KOPYALA-YAPIŞTIR idi.

Yan hesaplarınızın isimlerini de projelerinizde yayınlarsanız projeye katılanlar oy alamadık telaşesine kapılmazlar diye düşünüyorum. Projelerinizi beğeniyle takip ediyorum. İyi çalışmalar

Katıldımm..Fikir müthiş.

Sanırım geç kaldım katılmak için ama allahtan ümit kesilmez :) Yinede denedim ..

Projeye katıldım fakat oy alamadım..Şimdiden teşekkürler..https://steemit.com/cointurk/@spookygirl/merhaba-steemit-cointurk-12-projesi