23 Nisan'da Bütün Okul Beni Aramıştı...[Cointurk 26. Projesi] mecnunözcelik#0662

in #cointurk6 years ago (edited)

23 Nisan Çocukken coşku ve büyük bir heyecanla beklediğim bir bayramdı sebebi ise o gün her şey serbest olur doyasıya eğlenirdik.Tabi bu arada 23 Nisan demişken sadece eğlence kısmını ele almamak gerek.Atalarımızın bilhassa Mustafa Kemal ATATÜRK'ün bizlere bahşettiği bu bayram ne zorluklar badireler sonucunda ortaya çıktı.Binlerce Mehmet şehit edildi binlerce çocuk babasız kadınlar eşsiz kaldı.Bunca zorluklar karşısında kazanılan zaferler sonucunda bize verilen bayram vb. değerlerin sonuna kadar kıymetini bilmeliyiz.Ve ne olursa olsun canımız pahasına dinimiz dilimiz ırkımız ve vatanımız için savaşmalıyız...


23 nisan ile ilgili birçok anım var fakat en ilginç en korkunç ve en eğlenceli anımı size anlatmak isterim.Yine bir 23 nisan sabahı giysilerimi giydim saatin gelmesini bekliyorum.Babamda kamyon şoförü olduğu için erkenden sefere çıkmak için hazırlanmıştı çıkarken bana para lazım mı? dedi bende evet dedim.O zaman için ne kadar verdi tam hatırlamıyorum ama sanırım 2-3 tl bir şey olması lazınm.Saat 8.30 olduğu da evden çıktım okula doğru giderken bizim oturduğumuz yerde bir tane oyun salonu vardı.İçeride yurt dışından gelen atari ve  konsollar vardı.Dükkanın önünden geçerken hazırda cebimde parada varken dedim bugün doyasıya oyun oynayayım.Hemen içeri girdim içeride benim mahalleden tanıdığım 3-5 arkadaş vardı hemen oyun oynamaya başladım.Fakat unuttuğum bir şey vardı.Ben o gün şiir okuyacaktım ve 3. sırada ben vardım.Ama oyunun verdiği şevk ile unuttum.Ben oyun oynarken biranda aklıma geldi amaan dedim yerime birini bulmuşlardır.Ama hiçte beklediğim gibi olmamış.Hocamız çok ciddi ve disiplinli bir insandı.Okuldan birkaç öğrenci yollayıp beni bulmaya çalışmış.Arkadaşlarım eve gitmiş annem yolladı demiş herkes bir telaşlanmış sokağa çıkıp beni aramaya başlamışlar 23 Nisan falan artık kimsenin umrunda değil herkes başıma bir şey geldi diye telaşla beni arıyor.Annem babamı aramış babam seferden geri dönmüş 100-200 km falan.Her neyse akşam olmaya başladı bendede para bitti artık oyun salonundan çıkıp eve gideceğim.Herneyse  ben çıktım eve gittim güzelce sanki şiir okuyup yorulmuş numarası falan yapıcam aklım sıra. Eve geldim kimse yoek bekle bekle hala yok bu seferde bende annemi aramaya çıktım.Biz her neyse sokakta karşılaştık.İlk önce annem telaşla karşıladı sarıldı öptü kokladı babamda öyle.Özlem gittikten sonra yavaş yavaş özlem yerini öfkeye bırakmaya başladı :D Eve gittiğimizde hayatımda ilk ve son kez bizimkiler kulağımı çekmişti ama hak etmiştim.Her neyse ertesi gün okula gittim aynı şekilde hocam baya bir kızdı bağırdı çağırdı bide notlarımı düşük vermişti :D



Uzun lafın kısası 23 Nisan her çocukta farklı anılar bırakmıştır bazıları iyi bazıları kötü.Ama değişmeyen tek şey 23Nisan çok önemli ve anlamlı bir ulusal bayramdır.Üstüne üstlük birçok anıların ve hatıraların yaşandığı bir gündür.Ama buradan küçük kardeşlerimize bir mesajım var.Arkadaşlar sorumluluklarımızı bilelim ulusal bayramları tatil olarak görmeyelim şimdiden herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun!