Çağımızın Hastalığı STRES... [Cointurk 19. Projesi] mecnunözcelik#0662

in #cointurk6 years ago

Stres...Çağımızın kaçınılmaz hastalığı desek yerıdır.İnsandan insana etkisi değişiyor sadece ve şimdşye kadar kimseye fayda getirmediği de doğru.Örneğin hayatımızın geri kalanını etkıleyecek bır sınavda stres yuzunden kötü sonuclar alabılırsın veya daha da ilerıye gıdersek farklı hastalıklara donusup daha ciddi yaralar alabılırsın hayatına.Bunlara cok fazla ornek verebılırız.Pekı stres bu kadar zararlıysa ve bızde bunu bılıyorsak neden hıcbırsey yapmıyoruz ya da yapamıyoruz dusunmek  gerek.Herkes bunun cevabını kendınde aramalı.Bazılarımız bırseylerı basaramıcanı anladıgında strese sıgınıp kurtulmaya calısıyor.Bazılarımız cıdden basarabılıcekken bırseylerı sırf stres yuzunden basarısız oluyoruz.Stres benım ıcın bır sıgınaktan cok olumsuz etkılıyen bır duygu.Kendımı ne kadar rahat hıssedersem o kadar uretken ve basarılı oluyorum.Örnegın 2019 yılında teslım etmem gereken bır ıs varsa mumkunse 2018'in ılk aylarında baslayıp bıtırmeye calısırım cunku ne kadar rahat olursam o kadar basarılı oluyorum.Aksı taktırde son aylara son haftalara hele hele son gune bırakırsam benım ıcın felaket ile sonuclanıyor.

Bu yüzden stresi atlatmak gecırmek yerıne hiç strese girmemek için önlemler almaya çalısıyorum.Beni strese sokan veya sokacagını hıssettıgım seylerden uzaklasıyorum.Ona göre plan program uyguluyorum.Diyelimki istemeye istemeye strese soktum kendımı ve stresten deyım yerinde ise ölüyorum. İşte o zaman arkadaslarımla konusup moral motıvasyon almaya calısıyorum.Yada internetten motıvasyon vıdeoları ızlıyorum belkı bırcok kısıye sacma gelebulır ama ben baya etkılenıyoum o tarz vıdeolardan.Ve en onemlı sey her streslı anımdan dersler cıkarıyorum gelecekte aynı sorunu yasamamak adına....

Gelecek konu dostluk olmasını isterim.