Merhabalar Hepinize [Cointurk 18. Projesi] DİSCORD kvmanmert#0796

in #cointurk6 years ago (edited)

İyi geceler diyorum ve yazıya başlıyorum bu yazıyı yazmam bi yarım saat falan sürr dite düşünüyorum.İnternet ile hiç alakam yoktur desem yeridr yakın arkadaşımın isteği üzerine buraya katıldım.Hesabımın kayıt sürecinde o yardımcı oldu gereken şeyleri yaptı ve bu hesabı kullanmamı istedi,benim çıkarm ne olacak diyesorduğumda zaten siteden para kazanacaksın dedi banada biraz heves geldi açıkcası...

Refrns geldiğim kişi galipoztas

ismim MERT kavman manisa da yaşıyorum 36 yaşındayım evliyim ve 2 cocuğum var ALLAH bağışlasın,herkese hayırlı evlat nasip etsin.Arkadaşım gibi bende tavuk çiftliğinde görevliyim zaten vaktimin bir çoğu boş genelde evlatlarimla vakit geçirirm ama yine de bazı zamanlar canım sklyordu iyi oldu aslında kafa dağıtacak bir şey buldum.

Bu siteyi şuan öğrenme aşamsındayim bir kaç kişiyi takip ettim yakın zamanda ne paylaşacağıma karar verip burada yazı paylaşıp bşyler kazanmaya çalışcm nasipde varsa kazanırım insallah kendinize iyi bakın...

Sort:  

Öncelikle hoş geldiniz,kimin aracılığıyla referans geldiğini postunuzda belirtilmediğini görüyorum lütfen edit kısmından postunuzu düzenleyip discord kanalından ekibimiz ile iletişime geçiniz teşekurler..

Tamamdır