En Sevdiğim Hobim Kod Yazmak [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Yaklaşık bir senedir kod yazmaya merak saldım bu benim için büyük bir zevk. Normalde kod yazmakla okuduğum bölüm arasında hiç bir bağlantı yok, fakat ben kendimi bildim bileli bilgisayara karşı ilgim var, fakat kod yazmak çok zor bir iş olarak gördüğüm için hiç bu sektöre girmek istemiyordum çünkü toplumun bize dayattığı şeylerden dolayı korkuyordum yapamam diye ama işin içine girdikten sonra büyük zevk almaya başladım.

İnsan bir şeyler başarınca onun üstesinden gelebileceğini anlıyor ve dahada sarılıyor yaptığı şeye. Ama önemli bir şey var kod yazmaya başlamadan önce nereden başlayacağınıza karar vermeniz çok önemli, işin en temelinden başlamazsanız hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Ben kendim oturup düşündüm ne yapmak istiyorum diye web geliştiricisi mi yoksa masaüstü geliştiricisi mi olmalıydım ve karar verdim web geliştiricisi olmayı seçtim.

Web geliştirmenin en temeli olan HTML ile başladım sonra CSS öğrendim sonrasında ise bir CSS framework olan Bootstrap öğrenip responsive uyumlu temalar geliştirdim. Sonrasında ise PHP öğrenip artık bu işin Backend kısmına başladım bu benim güzel bir hobim şuanda para kazanma gibi bir amaç gütmüyorum tamamen hobi olarak yapıyorum ileride belki para kazanmayıda düşünebilirim.
php.png
Web Programlamaya yeni başlayacak olan arkadaşlar varsa seve seve yardım etmeye hazırım bana ulaşabilirsiniz.

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.