Steemit Geleceğin En Aktif Sitesi [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

224451.jpg

Gelişen teknoloji bizlere çok büyük yararlar sağladı. Tabi bazı entellektüel kişilere göre teknolojinin bu kadar gelişmesi pek iyi gözükmüyor ama bence öyle değil yeni buluşlar daima insanların işlerini kolaylaştırıyor bizlere yeni bir dünyanın kapısını aralıyor.

Steemit'e başladığımdan bu yana içerik üreterek hem para kazanmayı hemde içerik ürettikce emeklerimin karşılığını aldıkça özgüvenim yerine gelmeye başladı. Çünkü eğitim sistemimizin bu kadar gelişmemiş olmasından dolayı çoğumuz iki satır yazı yazmaktan zorlanıyoruz. En başta Steemit'e başladığımda bir makale yazmaya çalıştığımda çok zorlanıyordum ama artık çok seri bir şekilde yazabiliyorum ve bu gerçekten hoşuma gidiyor.

Ayrıca steemit kripto paraların geleceğinide görebilmemizi sağlıyor alanında çok profesyönel insanlar kripto paralar hakkında yazılar paylaşıyorlar ve bu bizleri çok aydınlatıyor. Steemit gerçekten çok güzel tasarlanmış bir platform aradığınız herşeyi burda bulabiliyorsunuz. Bana göre bu platform çok daha gelişecek çok daha yol katedecek diğer sosyal medya mecraları gibi herkesin girdiği bir platform olacak diye düşünüyorum.

Steemit bence yatırım amacıyla da çok güzel bir platform ve steemit'in kendi coini olan steem ilerde çok daha iyi yerlere gelicek gibi duruyor o yüzden burda kazandıklarımızı mutlaka saklamalıyız diye düşünmekteyim. Yazacaklarım bu kadar şimdiden herkese iyi kazançlar yolunuz açık olsun.

Sort:  

GüZel paylaşım tebrikler