Stresss stress stres 😒[Cointurk 19. Projesi] ~Nurten#0776

in #cointurk6 years ago

images-4.jpg

Gün boyu stres altında kaldığımız birçok durum var. İş hayatımızda olsun, normal yaşantımızda olsun hep stresle karşı karsıya kalabiliriz.
Aslinda müzik dinlemek, spor yapmak, kitap okumak stres atıcı şeyler.

9599244402738.jpg

Hatta bir ara stres çarkı bile çıkmıştı. Baya eğlenceli birşey ama ben onu stresimi atamadım . Çünkü çarkı çevirmekle uğraşırken bile stres olabiliyor insan . Benim nacizane size taysiyem sevdiğiniz şeyleri yapin stresiniz falan kalmayacaktır. Ben çok stresli bir gün geçirdikten sonra ya kendimi dikiş makinamin başında alıyorum, ya resim yaparken ya da mutfakta yemek yaparken. Bugün de çok stresli bir gün yaşadım. Sigorta sirketinde çalışıyorum ve Sigortanin eli ayağı olan EGM Sistemi çöktüğü için Türkiye genelinde işlem yapılmaz oldu ve hayliyle işler birikti. Bu yüzden işten bile geç çıktım isleri yetistiricem diye .

Neyseki suan evimdeyim ve mutfaktayım 🤗😄
20180308_220414.jpg

Bir sonraki projeye tavsiyem hayattan beklentilerimiz nelerdir ?

Sort:  

Postunuzda Projemizin 2. kurala uyulmamıştır. Düzelttikten sonra discordtan destek ekibi ile iletişime geçiniz.

yapılmıştır teşekkürler 👍

İlgilenildi.

Tebrikler ve başarılar ;)

teşekkürler size de başarılar :)

Güzel bir paylasim , bende isterim borek 🤣

tabiki yaparim 😃😃