ByteBall ile Beleş Paramızı Alıyoruz

in #cointurk6 years ago

111.jpg

Selam Arkadaşlar Byteball Steemite katıldı ve bedava airdrop token dağıtıyor bu tokenler steem seviyenizle orantılı olarak artıyor.

Ödüller, Steemit itibarınıza bağlıdır:

İtibar 30 veya üstü: $ 10.00 ödül
İtibar 40 veya üzeri: 20,00 $ Ödül
50 veya üzeri: $ 40.00 ödül
60 veya üzeri itibar: $ 80,00 ödül
İtibar 70 veya üzeri: 160,00 $ ödülü

Jetonların yarısını anında alacaksınız, geri kalanı 1 yıl sonra gelecektir.

Airdrop nasıl alınır:

Cüzdanı BURADAN indirin Cüzdan İndirmek İçin

Cüzdanınızı açın ve "Al" a basın

Adresinizi aşağıdaki yorumlara yapıştırın ve size 600.000 baytlık kayıt ücreti göndereceğim

Baytları aldıktan sonra, "Sohbet" - "Bot Mağazası" - "Steem Attestation Bot" a gidin ve üçlü noktalara "..." basın. "Adresimi ekle" yi tıklayın ve bot Steemconnect hesabınızı Steemconnect üzerinden onaylamanızı isteyecektir.

Özel veya herkese açık seçimlerini yapın ve ardından ödeme için ödeme yapın (Ödeme talebi: 49000 bayt.)

Yoruma cüzdanınızı yazın ben size kayıt için gerekli tokeni yollayacağım.

Sort:  

SRP7CQ3RPQACN7D2CTY35BONSI5RDCYB Referans ile üye oldum, yardımcı olursanız sevinirim

@onlinegamer hesabim;
TBGK7I2ZRIIINM5OVUERAMTUFFAD3KRV

@onlinegamer

EAC2VXASSZFU7JYERYHKWC2PCNYTVK3Z

Bunu basıl çekebiliriz bilgi verir misiniz

bot kısımlarında byte btc bot tarzı bir bot var onu kullanarak. Gobaba ile çekmeyi denedim ben az önce

Merhabalar, uygulamayı yeni indirdim. Banada yollayabilirmisiniz. byteball:JVW4VDQ6E3QPSHC35GHZX2GJGW6PBJ7B

WHWNFJDHR3YDQUYWAYEAI75KERVIT2MF

Tesekkur ederim. Fakat beni bir turlu steemconnecte yonlendirmiyor

Nasıl ya mobilden deneyin

Mobilde de aynı sorun var hocam anlamadım

Hocam kolay gelsin :) bir sorum olacak ben geçen gün yaptım hesabıma geldi tokenler sonra uygulamayı kesfeeye çalışırken yanlışlıkla textcoin olarak gönderdim ama.nereye gitti bilmiyorum mesaj yoluyla gönder dedikten sonra böyle oldu geri alabilir miyim ? image
image

hocam Kripto paralardaki en büyük hata x coinini y cüzdanına yollamaktır bu esnada geri alma yok diye biliyorum büyük geçmiş olsun.

eyvallah hocam :)

HQGEF2WCSMTJCCP3N4P3QCFKJMV7SXIG

Gönderebilirseniz memnun olurum. Teşekkürler.
VJCAEWUGJRSZW4E4MDGYV45GWSC4YGX7

gönderildi

Teşekkür ederim.

KBL3D6VV4YGYMARPFKVH52SSFMZ7QSC3

Hocam silip tekrar yukledim sanirim bu sefer olacak tekrar gonderebilir misiniz

Merhaba, gönderirsen sevinirim

byteball: TQNXNOR5RWDSH34SAPEFVHSIHWCKFHJH

Bana 3 yerden Bytes geldi, gönderen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum ve hemen paranızı gönderiyorum :)

Çok teşekkür ediyorum sağolun :)

gönderdim

Dediklerini uyguladık ve para anında geldi :) sana 600.000 Bytes geri yolladım çok teşekkürler

gerek yoktu hocam canın sagolsun referansdan kazanıyorduk zaten

Sorun değil :)

@onlinegamer, teşekkürler.
RZORQKBBFKUJT7EWKB2Q43F76XAEKGZH

yardımınız için tşk.
L4T73D5GPAEAH2YIJUOTUDNJRLPPD2DD

56Q5B7IUFGHIM4BCVFO4JMG372UL644X
Teşekkürler

Teşekkürler.
B3ZWWXRK4L7YBKSII4VDSIBJTEEHUMUU

güzel uygulama
XQPHUK5EYXG65CS775PZRROCX7CWC4JT

cüzdanı ındırmek ıcın tıkladımda ıngılızce sayfa acılıyor vındovs yazan yerden ındırdıgımdede 64 bıt surum ıstıyor 32 bıt benım sıtemım hata verdı yanlıs yerdenmı ındırıyorum acaba

P76D74I3A5AFFX4TBGTKYWUKDTGVNNQR

teşekkürler @onlinegamer

byteball:R4USQPLFJ5W7WFSTT4Y4KKOY2WFKXPFL yollayabilirmisiniz arkadaşlar

7WRALD5KRXT7DLPQ4SCEG2HKVIXN7MIW

PLEC6JNMFO6DVQHQIMXKP7GTBCJQY6ED