Herkese Merhaba ! [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba geniş ve genişleyecek olan steemit ailesi, yada steemit tr ailesi.

Ben özer 22 yaşındayım henüz 23 olmadım 14.02.1995 doğumluyum. Aslında 23 yaşında olduğumu da söyleyebilirim epi topu 9 gün kaldı.

Akdeniz Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şu an açıktan Çalışma Ekonomisi okuyorum ve bir telefoncu da çalışıyorum. Telefoncu dediğimde aslında ortak olduğum kuzenimle birlikte açtığımız ve işlettiğimiz bir yer.

Ekstra olarak freelance işler ile dışarıdan reklam ajansları ve firmaların, sosyal medya hesaplarının yönetimini server yönetimlerini website ve kurumsal kimlik ihtiyaçlarına çözümler üretiyorum.

Aynı zamanda android yazılımı konusunda cihazları boza boza tamir etmeyi ve yazılım atmayı sorunları çözmeyi çok iyi şekilde öğrendim.

Beni buraya başlatan kişi önceden sosyal medya üzerinden muhabbetimiz olaan @yataydeli dir. İyi ki de başlatmış farklı ve güzel bir platforma benziyor.

Hedefim steemitin biraz daha tanınması ve yaygın hale gelmesidir. Kendim eğlenirken aynı zamanda sizleride eğlendirecek komik yazı video resim vb. paylaşımlar yapmaktır.

Çünkü ben çok gülüyorum ve sizlerinde gülmesini istiyorum. Hepimiz hayatın stresi ve yorgunluğundan sığınacak bazı yerler sayfalar paylaşımlar ararız. Ben o paylaşımları yapmaya özen gösteriyorum ve göstereceğim.

Vaktini ayırıp okuyan herkese teşekkürler.