Milli Değerlerimize Bakış [Cointurk 26. Projesi] (panderisa#9933)

in #cointurk6 years ago

23nisan.gif

Dünyada çocukları düşünerek onlar için bayram düzenleyen tek ülke Türkiye. Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk’ün çocuklara en büyük hediyesi olarak görülen 23 Nisan geçmişten öyle mi bilemiyorum ama bayramların eski coşku ve heyecanı kalmamış gibi geliyor bana. Eskiden 23 Nisanlara 19 Mayıslara 1 ay öncesinden hazırlanır, muhteşem gösteriler sergilerdik.

Ben ilkokulda okurken 23 Nisan’a terör açısından sıkıntılı olan yıllarda hazırlandım. Babamın doğu görevine denk gelen bu zamanda bulunduğumuz yer de yine sıkıntılı bir yerdi. Ancak buna rağmen özellikle güvenlik güçlerinde görev yapanlar çocuklarını bu bayramlara daha özenle hazırlıyorlardı. Babam bana özel harekat polis kıyafeti (polisliği çok sevdiğimden) almaya karar verdi. Ama o zamanlar bu kıyafetleri hazır bulmak özellikle o bölgelerde imkansızdı. Bu nedenle diktirmek durumunda kaldık. Armasından rütbesine, kemerinden bayrağına kadar her ince ayrıntısı ile bizzat ilgilenen babamın bu davranışı beni o zamanlar çok etkilemişti. Çünkü bulunduğu gergin ve sıkıntılı çalışma ortamına rağmen bizim için o zamanlar basit görünen bir bayramı önemli kılıyordu. O günden sonra milli bayramlarımıza daha farklı bakmaya ve elimden geldiğince çevremdekilerin de o şekilde yaklaşmasına çalıştım. Çünkü bizim bayram olarak kutladığımız o günler atalarımızın bin bir zorlukla elde ettikleri başarılardı.

Bu nedenle özellikle çocuklarımıza milli değerlerimizi iyi öğretmeliyiz. Hepinizin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun.

resim kaynağı

Sort:  

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.