Dissossiyatif Çoklu Kişilik Bozukluğu

in #cointurk6 years ago

Nedir bu hastalık?Size şöyle açıklamam gerekirse hayatımın iki senesinde beni yiyip bitiren,hayatımı alt üst eden bir hastalık.
Psikolojik terimlerle değil ama yaşadıklarımla size bu hastalığı anlatabilirim. (Bu hastalık şizofrenik bir rahatsızlıktır.)
Gerçekte var olmayan nesneler canlılar ve kişilikleri beynim yaratmaya başladığında daha 15 yaşındaydım. İlk zamanlarda beni sürekli öldürmek isteyen hayali gir arkadaşım Katherine vardı. Onunla baş etmek en zor şey sanırdım. Daha sonra yeni bir canavar geldi.Katherine'in aksine o bana zarar verdi. Ben gece uyurken yanıma gelip kollarımı sıktı. Bunları anlatması kolay ve hiçbir şey yaşanmamış hissi verebilir fakat yaşaması gerçekten çok zordu.O canavar okulda,sıramın yanında,tuvalette,banyoda,odamda,yolda ,kısacası benim olduğum her yerdeydi....
Dissossiyatif bozukluğu olan hastalar genelde bu tarz yeni kimlikler yaratırlar.Malesef bu elimizde olan bir şey değildir.