Zayıflama Sorunsalı!

in #cointurk6 years ago

2 yıl içinde kullandığım antidepresan ilaçları yüzünden git gide daha çok kilo almaya başladığımı fark ettim.Eskiden tığ gibi olup her istediğini giyebilen büyük bir özgüven sahibi olan ben artık fazla kiloları yüzünden kendini beğenmiyor ,alışverişe dahi çıkmak istemiyordum.
Aslında bu insanların bakış açısı ile alakalı bir sorun değildi.Benim tamamen kendimi beğenmememden kaynaklıydı.Sonuçta şişman olmak bir kusur olarak görülmemeli insan kendini nasıl mutlu hissediyorsa öyle yaşamalı.Ben kendim ve kilolu halimle mutlu değildim.
En sonunda sevgilimin desteği ile karar verdim ve diyete başladım.Günde 5 tane çikolata yiyen fast food delisi bir insan için bir anda hepsini kesmek çok zordu . Her akşam düzenli yürüyüşler ile 2 haftada 4.5 kilo verdim. Şu an 81 kiloyum:) Bir sonraki yazıda da deneyimlerimi ve araştırmalarımı sizlerle paylaşmaya özen gösteririm. Zayıflamak istiyorsanız hiçbir şey size engel değil .Unutmayın ve kendinizi her halinizle sevin!Sevgilirle...